دادگاه روسیه بیش از 40 هزار دلار جریمه Google – اخبار اقتصادی جهان – اخبار اقتصادی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش خبرگزاری تاس ، سخنگوی دادگاه مسکو به تاس گفت که دادگاه شرکت آمریکایی گوگل را به دلیل امتناع از قرار دادن اطلاعات کاربران خود در روسیه 3 میلیون روبل (40975 دلار) جریمه کرده است.

طبق بند Decision ماده 13.11 قانون جرایم اداری فدراسیون روسیه ، طبق تصمیم № 422 منطقه تاگانسکی مسکو در دادگاه اداری مسکو ، وی به 3 میلیون روبل (40975 دلار) جریمه اداری محکوم شد.

این اولین مجازات برای شرکت به دلیل امتناع از قرار دادن پایگاه های روسی در این کشور است. پیش از این دادگاه به دلیل امتناع از حذف اطلاعات ممنوع ، گوگل را جریمه کرد.

پیش از این ، سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات ، فناوری اطلاعات و رسانه های جمعی روسیه گزارش داده بود که گوگل ، فیس بوک ، توییتر و سایر غول های رسانه های اجتماعی اطلاعات شخصی کاربران روسی را تا اول ژوئیه 2021 بومی سازی نکرده اند.

این ناظر روسی اضافه کرد که یک پروتکل اداری علیه Google به دلیل نقض قوانین مکان یابی پایگاه های اطلاعاتی در روسیه تنظیم شده است. این آژانس همچنین انتظار دارد که فیس بوک و توییتر به این مشکل پاسخ دهند تا دو شرکت پس از پاسخ در مورد شروع جریمه تصمیم بگیرند.

در همان زمان ، سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات ، فناوری اطلاعات و رسانه های جمعی روسیه اظهار داشت که “تاکنون حدود 600 دفتر نمایندگی شرکت های خارجی در روسیه ذخیره سازی اطلاعات شخصی کاربران روسی را محلی سازی کرده اند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای متقاضیان خرید خودرو / فروش فعلی سایپ بدون قرعه کشی

دیدگاهتان را بنویسید