داده های ثبت نام جدید برای یارانه برای خانوارهای جدید



به گزارش سلام نو، سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها، درباره مجردانی که قصد جدایی از خانواده خود را دارند، گفت: سامانه ir.

وی افزود: مجردانی که خانواده آنها تا اردیبهشت امسال یارانه می گرفتند یا یارانه می گرفتند اما حذف شده بودند نمی توانند مراجعه کنند. این فقط برای افرادی است که یارانه دریافت نکرده اند یا یارانه آنها در سال های اخیر کاهش یافته است. تاکنون زمینه های لازم برای ثبت نام این افراد فراهم نشده است و اولویت ثبت نام سازمان برای هدفمندی یارانه ها در رابطه با ثبت نام بازماندگان است.

خانواده های جدید حساب اجتماعی خود را تعیین می کنند

حسینی در پاسخ به سوالی درباره ثبت نام افرادی که خانواده آنها تغییر کرده است، گفت: فردی که یارانه دریافت کرده و به عنوان مثال متاهل است باید علاوه بر 10 نفر به پلیس آگاهی مراجعه کند و مدارک لازم برای جدایی از خانواده پدری را ارائه کند. . «بشید بعد از این مرحله سرپرست خانوار حساب بانکی باز می کند.

وی با بیان اینکه این افراد باید به بانک اطلاع دهند تا این شماره حساب را به عنوان شماره حساب اجتماعی خود در سامانه ثبت کنند، گفت: از آنجایی که این افراد یارانه دریافت کردند، شرایط برای آنها بررسی نمی شود. اما آنهایی که از خانواده پدری یارانه نگرفتند دیگر مجبور نیستند به پلیس به اضافه 10 مراجعه کنند و سرپرست خانواده همسرش را تحت تکفل معرفی می کند.

مهلت ثبت نام یارانه مطمئناً تمدید خواهد شد

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها درباره احتمال تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه گفت: قطعا این زمان تمدید خواهد شد. حتی در صورت عدم تمدید مهلت ثبت نام بلافاصله پس از پایان بازه زمانی که امروز به پایان می رسد، مطمئناً در آینده نزدیک سامانه بازگشایی خواهد شد و امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  تشکیل هیات های ورزشی در قشم مطالبه به‌حق جامعه ورزشی است

افرادی که تغییر خانواده آنها قطعی است نیازی به مراجعه به استانداری ندارند

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد به بخشداری مراجعه می کنند، گفت: مردم برای تغییرات خانوادگی و پرونده های مربوط به ازدواج و طلاق باید به کلانتری به اضافه 10 مراجعه کنند، اما در مواردی مانند اجتماعی، خداحافظی و سرپرستی نامه ای از طرف پلیس وجود دارد. فرماندار.

حسینی تاکید کرد: فرماندار نامه ای به مردم می دهد که با آن به پلیس پلاس 10 مراجعه و تغییرات مورد نظر را اعلام کنند زیرا فرمانداران نمی توانند تغییراتی ایجاد کنند اما فردی که به طور قطعی ازدواج کرده یا مطلقه است دیگر نباید به فرمانداری و بخشداری زنگ بزند. .

وی در پایان گفت: تمامی افرادی که از ابتدا یارانه دریافت نکرده اند یا تا ابتدای اردیبهشت ماه 1401 یارانه دریافت نکرده اند می توانند با تماس با سامانه ثبت نام اقدام کنند. / تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید