مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دادستان کل کشور: کشور امن است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، منتظری در حاشیه جلسه معارفه کمیته صیانت از حقوق بشر در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا پرونده ای علیه رئیس بانک و مسئولان بانک ملی در حوزه حقوق بشر آغاز شده است، گفت: سرقت بانک ملی؟ وی گفت: این موضوع در دست بررسی است و اتفاقی است که اخیرا رخ داده و قوه قضائیه قطعا درخواست آن را دارد و حتما پیگیری خواهیم کرد و اگر افرادی در این زمینه حضور داشته باشند با آنها برخورد قانونی می کنیم و تلاش می کنیم از این موضوع حمایت کنیم. حقوق کسانی که از دست می روند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا مدعی العموم می تواند در این زمینه دخالت کند که احساس ناامنی در جامعه ایجاد کرده است، گفت: حادثه در کشور در وسعت ایران عزیز؛ چنین حوادثی نمی تواند باعث ناامنی شود، اما حادثه ای غیرقابل قبول است و ابعاد این قضیه را باید در جای دیگری پیش بینی کرد تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و بیخود نیست که چنین حادثه ای باعث ایجاد ناامنی در جامعه شده است. آوردن ناامنی به جامعه مطلوب نیست.

وی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند با این مسائل برخورد کنند و این کار را ادامه خواهند داد اما مردم آن را می بینند. کشور امن و چنین حوادثی نامطلوب و ناگوار است و باید سعی کنیم از حوادث جلوگیری کنیم.

سردبیران به این سوال درباره حادثه متروپلیس پاسخ دادند و آیا دستگیری جدیدی داشتید؟ وی گفت: اقدامات قضایی طولانی است و زمانی که چنین حادثه ای رخ می دهد و 43 نفر جان خود را از دست می دهند و یک نفر مجروح می شود و هنوز موفق به تخریب کامل نشده اند. البته زمان مناسبی است اما ما هم تاکید کرده ایم که مسئولان قضایی اهواز و آبادان با جدیت برخورد می کنند تا هر چه زودتر به نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید  زمان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان اعلام شد

وی گفت: ما هیچ بازداشتی جدیدی نداشتیم و تعداد آنها مانند قبل است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *