دادستان: کرمانشاه مکانی برای خرچنگ اتومبیل نیست



به گزارش ایرنا ، شهرام کرمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرقت مسلحانه از خطوط برق ، درگیری بین اراذل و اوباش در میدان اصلی شهر ، درگیری در یکی از شیرینی فروشی ها و درگیری در مقابل کلانتری از تلخ ترین حوادث روزهای اخیر است. در کرمانشاه اتفاق افتاد.

وی افزود: متأسفانه فیلم هایی از این حوادث زشت و ناخوشایند به سرعت در فضای مجازی منتشر شد كه پیامدهای منفی بسیاری در پی داشت و باعث ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان شد.

دادستان کرمانشاه افزود: بر این اساس ، بلافاصله به دادگستری استان دستور داده شد تا این متخلفان نظم و امنیت مندرج در دستور کار را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: با جدیت کارکنان دادگاه ، کلیه افرادی که بهزیستی شهروندان کرمانشاه را نقض کردند دستگیر شده و اکنون در بازداشت موقت به سر می برند.

کرمی برخورد قوه قضائیه با چنین افرادی را بی ادبانه و آموزنده توصیف کرد و گفت: کسانی که امنیت را زیر پا می گذارند باید بدانند که قوه قضائیه آنها را جدی می گیرد و به هیچ وجه آسایش مردم را برهم نمی زند.

وی گفت: کسانی که نظم و امنیت جامعه را با گاری نقض می کنند باید بدانند که پنهان شدن در هر موقعیتی از نگاه تیز بین نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی دور نخواهد بود و آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی می شوند. “

دادستان کرمانشاه افزود: آسایش و نظم عمومی و امنیت مردم خط قرمز جامع قضایی استان است و با کسانی که امنیت عمومی را نقض می کنند برخورد جدی می شود.

بیشتر بخوانید  تاج دلتا در البرز گسترده است

وی در پایان به همه کسانی که نظم و امنیت مردم کرمانشاه را نقض می کنند هشدار داد که با شدیدترین مجازات دادگستری روبرو خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید