دادستان خوزستان بر تأمین خواسته های مردم و مقابله با ناامنی تأکید می کند


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ، دادستان خوزستان در بیانیه ای با تأکید بر آزار و اذیت مطالبات قانونی مردم خوزستان ، به شورش ها هشدار داد که با هرگونه ناامنی و برهم زدن نظم عمومی مواجه خواهد شد.

مردم شریف و استانداران استان خوزستان همانطور که می دانید مدتی است به دلیل خشکسالی ، تنش آبی و کمبود منابع آبی ، مشکلاتی برای قشرهای مختلف مردم به ویژه دامداران و دهقانان صادق ایجاد شده است.

خواسته های مشروع مردم شریف خوزستان در مورد حقوق آب استان قابل درک و درک است و دادستانی مرکز استان اقدامات جدی در خصوص وظیفه قانونی خود و حمایت از حقوق عمومی را با جدیت کامل و نظارت مستمر انجام داده است برگزاری جلسات متعدد و هشدارهای جدی به افراد درگیر. او کرد و می کند.

به شرط مطالبات مشروع مردم شریف و نجیب خوزستان ، به ویژه پرورش دهندگان گران قیمت و کشاورزان قربانیان اصلی بحران آب اخیر ، و ضمن پیگیری مطالبات قانونی مردم شریف خوزستان از ظالمان ، مزدوران خارجی ، منافقین ، تجزیه طلبان و عناصر کوردل ما هشدار می دهیم که خط قرمز نظام اسلامی حفظ ثبات و امنیت پایدار ، دارایی خزانه داری ، مردم و دارایی افراد محترم در روستا و ایجاد انواع ناامنی و بی ثباتی و بی نظمی عمومی ، برای برخورد قاطع با عوامل خود. او مطابق متن قانون عمل خواهد کرد و هیچ اقدام قانونی را در این زمینه محدود نمی کند.

راجا معتقد است که صفوف مردم غیور خوزستان از صف ضد انقلاب جدا شده و به گروه های مرتبط با بیگانگان اجازه نمی دهد امنیت و آرامش خوزستان پایدار را تهدید کنند.

بیشتر بخوانید  تهران داغتر و آلوده تر می شود

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید