دادستان انقلاب یزد: پلیس باید با پدیده سگ های ولگرد در خیابان ها مقابله کند



به گزارش ایرنا ، محمدرضا حدادزاده روز یکشنبه در جلسه کمیته استراتژیک قضایی یزد افزود: در سال 1998 دادگستری و دستگاه های انتظامی استان در زمینه اختلالات اجتماعی در چهار حوزه در مورد قوانین بیشتر و مقررات نتایج خوب. “

وی با بیان اینکه جابجایی سگ یکی از الزامات اجتماعی است ، ادامه داد: در این مورد پلیس امنیت بارها تأکید کرده است که در این زمینه که نظارت بر خرید و فروش سگ در فضای مجازی نیز انجام می شود ، نباید هیچ گونه سهل انگاری انجام شود. دستور جلسه.

این دفتردار گفت: نوشیدن الکل و ساخت و نگهداری مشروبات الکلی از دیگر مواردی است که در سال 1999 رسیدگی شد که منجر به کشف نوشیدنی های زیادی در این منطقه شده است.

حدادزاده گفت: در زمینه رانندگی پرخطر ، براساس خلاصه موارد راهنمایی رانندگی پرخطر با پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) ، علاوه بر آنچه قانون اجازه تردد و رانندگی را می دهد ، ممنوع است مانند رانندگی در حالت مستی ، پیشبرد به یک حادثه منجر به مرگ ، چند نمونه دیگر استخراج و رتبه بندی شد که در برخی موارد منجر به ارسال پیامک های هشدار دهنده ، تعهد یا مصادره خودرو برای 2 تا 6 ماه می شود.

دادستان یزد گفت: در حوزه تعهدات قانونی دادستانی برای آموزش کارکنان در سه ماهه اول سال جاری ، 12 پرونده انجام شده که رشد 100 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  بازار گرم کتاب‌های دکوراتیو! - ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید