خوشگذرونی و تفریح مجردی بازیگر سریال پایتخت در تعطیلات



آنچه دیگران می خوانند:

مهران احمدی در نام شیواتر مهران احمدی وی متولد 9 اسفند 1351 در تهران است و به عنوان بازیگر، برنامه ریز، دستیار کارگردان و کارگردان شناخته می شود. مهران احمدی دوران کودکی خود را در نشابور گذراند و مدتی در گروه های تئاتر آماتور نیشابور کار کرد و چند نمایش تئاتر را کارگردانی کرد. او همزمان با حامد بهداد و عبدالرز کاهانی آشنا شد و سپس به تهران بازگشت.مهران احمدی بازیگر سریال پایتخت عکس خود را در اینستاگرام به روز کرد.

مهران احمدی

نام: مهران

نام خانوادگی: احمدی

تاریخ تولد: مارس 1973

محل تولد: تهران

متاهل: متاهل

بچه ها: باران

احمدی از کودکی به نیشابور نقل مکان کرد. چند سال زندگی در نیشابور برای ایفای لهجه نیشابوری با نقش نعیم در سریال مهرآباد کافی بود.

مهران در نوجوانی به تهران بازگشت و بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. احمدی در سال 1352 در دانشگاه ثبت نام کرد و در رشته بازیگری با گرایش تئاتر تحصیل کرد. در دوران تحصیل در تلویزیون و تئاتر فعال بود.

سعی می کنم به زمان سریال برسم و کنار خانواده بنشینم و کار را ببینم، چون باید نقاط ضعف کارم را ببینم و از دوستانی که هم کارشناس سینما هستند و هم مردم عادی، نظر بخواهم. مادرم هم یکی از مشاوران من است و نکات بسیار ظریفی را به من می گوید که به نظرم درست است.

بیشتر بخوانید  فال روزانه جمعه 26 مرداد 1403

مهران احمدی

دنیای بازیگری مهران احمدی

از اولین کارهای تئاتری او می توان به محاکمه ژاندارک و آسید کاظم اشاره کرد و از اولین دستاوردهای تلویزیونی او می توان به بازی در سریال های خانوادگی اشاره کرد. مهران احمدی بازی در سینما را با فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی آغاز کرد.

مهران احمدی و حامد بهداد در فیلم آدم

اما در فیلم حدود بیست نفر از همین کارگردان مورد توجه قرار گرفتند و در چند کار دیگر به همراه کاهانی نزد او آوردند. همکاری احمدی با کاهانی منجر به نمایش های مختلفی برای مهران احمدی شد که متنوع ترین آنها نقش یک مرد دوجنسه در فیلم اسب نجیب حیوان است.

مهران احمدی

مهران احمدی و رضا عطاران حیوانات نجیبی سوار بر اسب هستند

نقشی که او می گوید دو ماه کامل را با دوجنسه ها گذرانده تا با آنها و دنیایشان از نزدیک آشنا شود.

احمدی که بازی در دنیای تصویر را با چهره ای خانوادگی و بازی های نه چندان جذاب در سریال های خانوادگی آغاز کرد، وارد سینما شد و در فیلم هایی چون «رویا پروانه است» (مزدک میرعابدینی، 1)، «بیست» بازی کرد. (عبدالرضا کاهانی). ، 2)، آنجا (عبدالرضا کاهانی، 2)، هیچ (عبدالرضا کاهانی، 2)، رویاهای آینده (پوران درخشنده، 2)، ردپای می (مهرداد خوشبخت، 3)، سیزده 5 (سامان سالور، 2)، اسب است. حیوانات نجیب (عبدالرضا کاهانی، 1389)، بیماری آلزایمر (احمدرضا معتمدی، 1389)، نفرت (رضا درمیشیان، 1390) و روز روشن (حسین شهابی، 1) به سرعت در کشور ما جایگاه ویژه ای پیدا کردند، 1 (. و اکنون یکی از بازیگران توانمند کشورمان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  اصلاحیه مصوبه ماموریت کارمندان در مناطق آزاد تجاری و صنعتی / تصویب تعدادی از مصوبات شورای عالی بیمه سلامت

مهران احمدی


دیدگاهتان را بنویسید