مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خوشگذرانی رضا رویگری در استخر لاکچری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: رضا رویگری بازیگر و خواننده خوب کشورمان در سال 1325 در تهران به دنیا آمد. رضا رویگری اکنون 75 ساله است. رضا رویگری در سال 1371 با تارا کریمی ازدواج کرد رضا رویگری او به دلیل اختلاف سال ها با همسرش جنجال زیادی به پا کرد. رضا رویگری او از ازدواج اولش یک فرزند دارد که مقیم ایران نیست.

بیوگرافی رضا رویگری

نام: رضا

نام خانوادگی: رویگری

تاریخ تولد: 1325/10/6

محل تولد: تهران

متاهل: متاهل

رضا رویگری در ۲۶ دی ۱۳۲۷ در منطقه تاجیکستان تهران به دنیا آمد. وی تنها فرزند خانواده و دارای یک پسر و یک نوه است و تحصیلات و دبیرستان را در تجریش به پایان رساند. به خلبانی علاقه داشت و دو بار امتحان کرد اما قبول نشد. سپس به نقاشی روی آورد و با نمایش «ویس و رامین» وارد کارگاه تئاتر شد. ا

او در جشنواره های نانسی، ورشو و چندین شهر آلمان و آمریکا اجرا داشته است. بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله سلامت» آغاز کرد.

او با فیلم «عقاب ها» به کارگردانی زنده یاد هاچیکیان به سینما آمد و در ۲۸ فیلم بازی کرد و برای آثارش آهنگسازی کرد. او در چندین نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و در سال 1375 کنسرتی در آمریکا برگزار کرد.

رضا رویگری

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری در سال 1375 نیز در آمریکا کنسرت داشت.

بیشتر بخوانید  اخراج دانشجویان نیجریه ای پس از پرداخت توسط خانواده ها

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی به نام های «از عشق گفتن»، «غوغا» و «کازابلانکا» منتشر کرده است.

او همچنین خواننده سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اوایل انقلاب است.

گفتگو با رضا رویگری و همسرش تارا کریمی

وقتی به استقبال رضا رفتم با رضا آشنا شدم

تارا کریمی که با راویگریا در شیراز آشنا شده است، از بازیگر بودن او قبل از آشنایی با او می گوید: «اصلاً او را به عنوان بازیگر نمی شناختم و چیزی از او ندیدم. راستش رضا رویگری در افتتاحیه برنامه در شیراز به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم مجری برنامه بود. وقتی برای استقبال از او به فرودگاه رفتیم، برای اولین بار او را دیدم و چند روز دیگر که او آنجا بود با هم آشنا شدیم.

وقتی «بوتیک» را دیدم از رضا ترسیدم

وی ادامه می دهد: واقعاً تا آن زمان نمی دانستم که او بازیگر است و به من پیشنهاد تماشای فیلم «بوتیک» را داد و وقتی این فیلم را دیدم واقعا ترسیدم و فکر کردم که شخصیت او شبیه کاراکتر «بوتیک» نخواهد بود. فیلم فیلم و برای همین مدتی جواب تلفنش را ندادم تا اینکه به خودش پیام داد و پرسیدم این شخصیت شماست؟ و او پاسخ داد که این فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد دیدن «مستاجرین» و سپس «وکالتنامه» را داد.

پدرم مخالف ازدواج ما بود

تارا کریمی که تنها 23 سال داشت با راویگرا ازدواج کرد، از مخالفت والدینش با این ازدواج می گوید: «پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگترم مدام به من می گفت که چه اتفاقی افتاده است. تو برنامه دیگری برای زندگیت داشتی و آنها نخواستند.» ازدواج کن. اما باز هم اتفاق افتاد. خیلی ها می گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج دوری می کنند، اما برایم مهم نبود مردم چه می گویند.

بیشتر بخوانید  "قهرمان" فرهادی برنده نخل طلای هیئت داوران شد

چند سال تنها زندگی کردی؟!

رضا رویگری: به یک سالگی نرسیده است. بین ازدواج اول و دومم چندین ماه فاصله بود. شایعه شده بود که من بلافاصله از همسر سابقم طلاق گرفتم و با تارا ازدواج کردم. اینطوری نبود دو سال قبل از طلاق رسمی مدتی تنها زندگی کردم و می خواستیم از هم جدا شویم. یک سال و هشت ماه بعد از طلاق با تارا ازدواج کردم.

خیلی ها می پرسند چرا از همسر سابقت طلاق گرفتی؟!

رضا رویگری: احساس می کنم مردم کمی بیکار هستند و به دنبال حاشیه های مختلف هستند. اینها نیز مسائل شخصی و خصوصی زندگی هستند، اما مردم در مورد مسائل شخصی بسیار کنجکاو هستند. همسر سابقم عاشق کارش بود و از صبح تا شب کار می کرد و زیاد به زندگی فکر نمی کرد. او مطب روانشناسی داشت و تمام عمرش کار می کرد.

تارا (همسر راویگری): البته ایشان خانم های خیلی خوب و دوست داشتنی بودند.

چه شد که با تارا ازدواج کردی؟

رضا رویگری: چند سال پیش برای یک برنامه به شیراز رفتم. تارا دوستی به نام زوزدا داشت که دوست مشترک ما بود. ستاره به تارا گفت دوستم این بازیگر چند روزی است که به شیراز می آید و اسم من را گرفت و تارا هم گفت که تا به حال اسم او را نشنیده و او را نمی شناسم! اتفاقا، زوزدا و تارا برای استقبال از من به فرودگاه آمدند و اولین بار در آنجا بود که همدیگر را ملاقات کردیم. با دیدن من گفت: آقای رویگری چقدر خوش تیپ هستید! آنجا بود که عشق شوری بین ما آمد! معمولا همه عاشق من می شوند. من در ابتدای آشناییمان گفتم تارا من آینده تو نیستم و تو باید به زندگیت برسی ولی من واقعا بدون تارا نمیتوانستم زندگی کنم. (خنده) من چیزی گفتم که دوست داشتم!

بیشتر بخوانید  توییت عبری حساب توییتری رهبر انقلاب | خودتان این بلا را بر سر خود آوردید!

رضا رویگری

زندگی شخصی رضا رویگری

او علاقه زیادی به ورزش دارد و بیشتر شب ها اگر روی صحنه نیست باید او را در سالن بدنسازی ببینید. او که سعی می کند طعم غذاهای دریایی را بچشد و به پوست صورت برسد، یکی از محبوب ترین بازیگران میانسال است. او فردی حساس و خوش اخلاق است، می گوید: فرزند درون من در زندگی من حضور پررنگی دارد.

پسر و نوه رضا رویگری

رضا رویگری دارای یک پسر ساکن آلمان و یک نوه به نام آوو است که در سال 2007 در گوا هند به دنیا آمد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *