خوشحالی محمدرضا حیاتی بعد از 2 سال ممنوع التصویری



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: ویدیوی حضور محمدرضا حیاتی در برنامه صداوسیما را پس از دو سال محرومیت به صورت زنده ببینید.

یکی از پیشکسوتان درباره وعده رئیس صدا و سیما مبنی بر باز شدن درهای تلویزیون به روی سرمایه گذاری های وی و درخواست جدی مردم در این زمینه، از قول رئیس صداوسیما گفت: در مورد او؟ وی اظهار داشت: نه، من با آن صحبتی نداشتم. تلویزیون خانه ماست بیشتر عمرم را در تلویزیون و در کمد خود گذراندم. این کلمه منع فعالیت اصلا درست نیست; البته تحریم من که یکی از عجیب ترین ممنوعیت هاست، نمی دانم چرا و هیچکس هم به من نگفت که چرا ممنوع الکار شدم.

حیاتی افزود: جالب است در جلساتی که با برخی از نمایندگان صدا و سیما داشتم گفتند نه ممنوع الکار نیستید اما در عمل وقتی برنامه مطرح شد کار ما را متوقف کردند.

مجری خبر در پاسخ به این سوال که آیا در صورت فراهم شدن شرایط حضورش در تلویزیون دوست دارد برگردد؟ او پاسخ داد: نیازی نیست خودم پیشقدم شوم، آنها باید پیشقدم شوند و اگر خواستند از من دعوت کنند که به تلویزیون برگردم. نه تنها من، بلکه هر پیشکسوت و هر هنرمند قدیمی در خانه تلویزیون دارد و حق دارد برود و به خانه اش سر بزند.

حیاتی با اشاره به قانون سازمان سیما مبنی بر جلوگیری از ورود مستمری بگیران به محل جام جم، توضیح داد: متاسفانه در حال حاضر اجازه ورود مستمری بگیران به سازمان داده نمی شود. بازنشستگان در صورت تمایل به ملاقات با همکاران مجاز به ورود به محوطه RTV نیستند و کارت بازنشستگی درب ورودی (درب ورودی) را باز نمی کنند.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 18 مهر 1402

وی تاکید کرد: درست است که به معنای اداری بازنشسته شده ایم، اما کار مجریان، هنرمندان، خوانندگان، آهنگسازان و به طور کلی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه بازنشستگی را به رسمیت نمی شناسد. تا زمانی که فرصت وجود دارد و تا زمانی که مردم آن را دوست داشته باشند و بخواهند برنامه داشته باشند، هنرمند می تواند به کار خود ادامه دهد. مگر اینکه ناتوان باشد یا مردم او را قبول نداشته باشند و علاقه ای به کارش نداشته باشند. نقاش تا زمانی که دستش می لرزد نقاشی می کند، نوازنده تا زمانی که می تواند آهنگسازی می کند و بازیگر تا پایان عمر نقش های مختلفی را بازی می کند. حتی مضحک است که بخواهیم آثار هنری کسی را از او بگیریم.


دیدگاهتان را بنویسید