خوزستان می تواند در دو و میدانی به یک ورزشکار تبدیل شود



ایسنا / خوزستان دارنده مدال نقره 400 متر در آخرین رقابت های بانوان کشور با بیان اینکه خوزستان در آینده می تواند یک بازی المپیک در این رشته داشته باشد ، اظهار داشت: در برخی از شهرهای استان از جمله ایذه و اهواز که بسیاری از قهرمانان به عنوان استعدادها در بخش اصلی حضور دارند ، این موفقیت بود اخیراً به دست آورد

سهیلا شاهپاری در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: دو و میدانی خوزستان در تمام گروه های سنی مردان و زنان پیشرفت چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته است. البته این منطقه در استان هنوز به حمایت بیشتری نیاز دارد و انتظار می رود توجه بیشتری به این منطقه شود.

وی در پاسخ به این س ،ال که بخش بانوان تا چه اندازه در اولویت تیم دو و میدانی بوده است؟ وی اظهار داشت: شهرهای مختلف به ویژه اهواز ، ایذه ، گتوند و تا حدودی رامهرموس به همت ورزشکارانشان بیش از 95٪ ورزشکاران استان در مسابقات کشوری اخیر از این شهرها هستند که این نشان دهنده رشد دو و میدانی در خوزستان و توجه کارکنان. “

دارنده چندین مدال در مسابقات دو و میدانی نوجوانان کشور با اشاره به مشکلات این رشته در استان گفت: متاسفانه به دلیل نبود سالن دو و میدانی ویژه و سالن ورزشی مناسب بانوان ، فعالیت ها و تمرینات برای دو و میدانی ، مخصوصاً در طول فصل گرما واقعاً سخت است. در عین حال ، اگر زمان تمرین مناسب برای خانم ها و محدودیت های ورزشی که همیشه برای خانم ها بوده است را در نظر نگیرید ، این واقعا باعث شکایت زنان ورزشکار می شود.

بیشتر بخوانید  اینتر با یوونتوس بر سر لوکاتلی رقابت می کند

وی در مورد اظهارات اخیر رئیس فدراسیون در اهواز مبنی بر اینکه “خوزستان در آینده باید پنج ورودی المپیک داشته باشد” ، گفت: بله ، خوزستان ممکن است در آینده و در برخی از شهرهای استان خوزستان در این منطقه المپیک داشته باشد ، از جمله ایذه و اهواز ، قهرمانان زیادی امکانات و مراقبت ها و نخبگان و توجه ویژه به آنها مسلماً راه المپیکی شدن ورزشکاران خوزستان را فراهم می کند.

در پایان ، شاهپاری در مورد هدف خود از فعالیت در این زمینه گفت: هدف من رسیدن به جایگاه مهم المپیك است و با توجه به تلاش خودم و توجه مسئولان اطمینان دارم كه روزی المپیك خواهم شد. همچنین امیدوارم دوومیدانی خوزستان به جایگاه شایسته برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید