خوزستانی ها خط خود را از شورشیان جدا کردند



به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در یک ویدئو کنفرانس با کلانتری امام علی (ع) استان خوزستان وضعیت امنیتی پلیس این استان را رصد و اقدامات لازم را اعلام و دستورالعمل ها.

وی با اشاره به رویکرد ناجا در جداسازی صفوف مردم از شورشیان و شورشیان گفت: مردم غیور خوزستان همیشه ثابت کرده اند که صفوفشان از مخالفان جدا شده و اجازه نمی دهند گروه های مرتبط با بیگانگان امنیت را به خطر بیندازند. و صلح در خوزستان. “پلیس به فرصت طلبان اجازه نمی دهد فضا را ناامن کنند.

سردار اشتری با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای حفاظت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان گفت: سیاست و رویکرد پلیس در فضای فعلی استان خوزستان “آرامش” است و از حداکثر ظرفیت آن استفاده می شود برای رسیدن به این

گشت و گذار ضد انقلاب در جستجوی محبوب

وی با اشاره به موج سواری ضد انقلاب ، منافقین کوردل و شرور فرصت طلب ، مطالبه حقوق بشر را یادآوری کرد: مزدوران خارجی ، منافقین و منافقین و مخالفان کوردل خط قرمز پلیس را می دانند. حفظ و تثبیت امنیت پایدار ، حفاظت از بیت المال ، امنیت و دارایی مردم است. پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و نافرمانی شناسایی شده اند که هدفی جز تخریب اموال عمومی و نقض امنیت ندارند.

سیگنال برای متجاوزان

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه نیروی انتظامی از داخل و به مردم است ، گفت: طی حوادث اخیر در استان خوزستان ، نیروی انتظامی با قدرت ، هوشمندانه و خویشتندارانه عمل کرد. البته ما در برابر مزاحمان علیه امنیت انسانی لحظه ای دریغ نمی کنیم.

بیشتر بخوانید  دفاتر مهران و دهلران فردا تعطیل بودند

اشراف اطلاعات پلیس همراه با سرعت عمل است

وی با اشاره به اطلاعات سریع پلیس گفت: عاملان اغتشاشات خیابانی که به دنبال تخریب اموال عمومی و عمومی هستند ، پلیس را رصد می کنند و می دانند که به دلیل اقدامات خود مجازات می شوند.

سردار اشتری با قدردانی از همکاری مردم با فرزندانشان در پلیس خاطرنشان کرد: مردم همچنین می دانند که ما برای ایمنی آنها سخت تلاش می کنیم و سند این بیانیه به عنوان شهدای ضرغام پرست به شهدا ارائه می شود و این افراد قطعاً قدردان هستند “فردا نگهبانان خود را در مراسم تشییع این شهید حاضر می کنند.

وی از تلاش های “ایثارگرانه” و “ایثارگرانه” فرماندهان ، افسران و نیروهای پلیس برای حفاظت از امنیت مردم استان خوزستان تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید