خودکشی نفیسه روشن در دریا



آنچه دیگران می خوانند:

نفیسه روشن او بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن او در سریال های زیادی بازی کرد. نفیسه روشن خبر ازدواج مجدد خود را اعلام کرد. داستانی در مورد غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر در زیر می خوانید:

نفیسه روشن

برخی رسانه ها مدعی شدند نفیسه روشن در دریای خزر خودکشی و غرق شد. ماجرای این شایعه عجیب از جایی شروع شد که نفیسه روشن تصویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. تصویری که نفیسه روشن در حاشیه آن از خط ادبی استفاده کرده است. او نوشت که به نظر من دریا ترسناک است زیرا می تواند شما را غرق کند.

نفیسه روشن در دریا خودکشی کرد

این خبر شایعه برخی رسانه ها و کاربران فضای مجازی بود و با توجه به فعالیت معمول فید اینستاگرام نفیسه روشن، شایعه خودکشی این بازیگر محبوب تکذیب می شود.

نفیسه روشن

کلینیک زیبایی نفیسه روشن بابل

نفیسه روشن که به تازگی کلینیک زیبایی در بابل راه اندازی کرده مدتی است که در تهران زندگی نمی کند.

ازدواج اول و دوم نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ با همسر اول خود که خلبان بود ازدواج کرد. او چند سال بعد طلاق گرفت، امسال نفیسه روشن نوروزی با انتشار عکسی از همسر جدیدش اعلام کرد که برای دومین بار ازدواج کرده است.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن در 23 اردیبهشت 1361 در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. در رشته حقوق اسلامی فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید  سید صالحی: هم سپاهان و هم پرسپولیس شایسته قهرمانی بودند.

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسه روشن

آغاز حرفه بازیگری

خانم نفیسه روشن فعالیت هنری خود را از دوران دبیرستان با بازی در نمایش های مدرسه آغاز کرد. او به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های بازیگری حمید سااریگیان شرکت کرد.

اولین سریال نفیسه روشن

اولین سریال او بازی در سریال روزهای فراموش نشدنی بود که در سال 1361 پخش شد و بعد از این سریال در سریال بچه های خیابان ها نیز بازی کرد. او همچنین در سریال روزگار قریب به خوبی ایفای نقش کرد.

او در سریال بچه المهندس که در ماه رمضان ۱۳۹۶ پخش شد به ایفای نقش پرداخت و نقش مربی پرورشگاه را بازی کرد.

آموزش نفیسه روشن

نفیسه روشن فارغ التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. نفیسه روشن در پاسخ می گوید: از کودکی به هنر علاقه داشتم اما پدرم همیشه می گفت بهتر است مثل یک پزشک اصفهانی باشم. او یک دکتر و یک خواننده خوب است.

شما می توانید وکیل خوبی باشید و باز هم عمل کنید و خوب باشید تا اگر در بازیگری به مشکلی برخوردید، از یک شغل دیگر سابقه علمی داشته باشید تا بتوانید کار دیگری انجام دهید. اما هرگز این اتفاق نیفتاد که بتوانم دو شغل را نگه دارم. حقوق رشته ای است که برای وکیل یا قاضی شدن باید به آن علاقه داشته باشید.

نفیسه روشن

دنیای بازیگری نفیسه روشن:

آغاز فعالیت تلویزیونی او را می توان با بازی در سریال «روزهای فراموش نشدنی» به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1391 دانست که دلیل اصلی کم کاری او در این سال ها مدرک تحصیلی اش بود اما پس از اتمام دوره تحصیلی اش. با تحصیلات دانشگاهی، دامنه فعالیتش گسترش یافت در پاییز 1382 در سریال «بچه های خیابان» به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از خاطره انگیزترین کارهای خود می داند. پس از آن در پاییز 1383 پیشنهاد کیانوس آجری برای حضور در سریال «روزگار غریب» را پذیرفت. و به گروه آیاری پیوست تا برگ زرین دیگری به افتخاراتش بیافزاید.

بیشتر بخوانید  نعیمه نظام دوست زمان و مکان سالگرد زهره فکور صبور را استوری کرد


دیدگاهتان را بنویسید