خودکشی دسته جمعی اعضای خانواده + جزییات تلخ حادثه



به گفته پلیس سوئیس، 14 نفر از اعضای خانواده فرانسوی بر اثر سقوط از طبقه هفتم آپارتمان خود جان باختند.

پلیس سوئیس همچنین اعلام کرد که از پنج عضو خانواده، تنها پسر 15 ساله آنها از این حادثه جان سالم به در برده و او هم اکنون در کما است، اما در وضعیت پایداری قرار دارد.

به گزارش رسانه های محلی، مادر خانواده و خواهرش که هر دو فوت کردند، دندانپزشک و چشم پزشک بودند. همچنین گفته می شود پدر 40 ساله خانواده نیز شغل تجاری داشت اما در خانه کار می کرد. دختر خانواده 8 ساله بود که در این حادثه جان باخت.

تحقیقات نشان می دهد که این پنج نفر در مدت پنج دقیقه یکی پس از دیگری از ارتفاع بیش از بیست متری سقوط کردند. کارآگاهان هنوز نشانه‌هایی از درگیری را در محل پیدا نکرده‌اند.

گزارش های خبری حاکی از آن است که خانواده نسبتاً منزوی بوده و ارتباط کمی با دنیای بیرون داشتند، در حالی که فقط خواهر خواهر مادر در خارج از خانه کار می کرد.

گزارش رسانه ها حاکی از آن است که مادر خانواده و خواهرش نوه های فرعون نویسنده الجزایری هستند. پسر فرعون توسط ارتش مخفی که متشکل از شبه نظامیان تندرو فرانسوی مخالف استقلال الجزایر بود، کشته شد.

به گفته پلیس سوئیس، این خانواده که چندین سال در سوئیس زندگی می کردند، به جز تحصیلاتشان، برای قوه قضاییه و پلیس شناخته شده نبودند.

بر اساس گزارش رسانه ها، پلیس سوئیس صبح روز بعد از حادثه برای بررسی وضعیت تحصیلی پسرشان در محل اقامت خانواده حاضر شد، اما نتوانست با هیچ یک از اعضای خانواده ملاقات کند.

بیشتر بخوانید  راز قتل زن جوان با مرگ شوهر افشا شد / مرد شیشه‌ای در خانه دوستش جان باخت -

دیدگاهتان را بنویسید