خودکشی دردناک فریبا نادری | خبر خودکشی فریبا نادری مثل بمب صدا کرد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: فریبا نادری در 3 فروردین 1363 در تهران به دنیا آمد. فریبا نادری او دوباره ازدواج کرده، همسر اولش فوت کرده و همسر دومش مهرداد طباطبایی. نتیجه ازدواج فریبا نادری دختری به نام ایرا وجود دارد. فریبا نادری او فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

فریبا نادری در این باره نوشت:

سبک خودکشی هر کسی منحصر به فرد است. کسی دیگر با استایل لباس نمی پوشد…

یکی دیگر رویا نمی بیند … یکی دیگر به درس خواندن ادامه نمی دهد … یکی دیگر به آن نمی رسد

یکی مدام آهنگ های غمگین گوش میده یکی عکس نمیگیره…

یکی عشق نمی ورزد، دیگری عشق را نمی پذیرد و به این ترتیب اکثر مردم در 30 سالگی می میرند و در 60 سالگی دفن می شوند.

فریبا نادری

نام: فریبا

نام خانوادگی: ندری

تاریخ تولد: 23 فروردین 1363

سالهای فعالیت: 1382 تا به امروز

همسران: مسعود رسام (متوفی)، مهرداد طباطبایی

فرزندان: دختری به نام جرا

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در سوم فروردین 1363 در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تا فارغ التحصیل شدن در رشته گرافیک تحصیلات خود را ادامه داد و برای اینکه هر چه زودتر به اهداف خود در بازار کار دست یابد به سمت بازاریابی رفت و کم کم به عنوان مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید  گریه های بی امان داور جوکرجلوی مردم

فریبا نادری در خانواده ای کوچک به دنیا آمد و یک برادر و یک خواهر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش وکیل است و فریبا نادری تمام دوران کودکی خود را با برادرش گذرانده است.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به شیطنت و بازی های پسرانه می کشاند و تمام دوران کودکی اش را بدون حتی یک عروسک با برادرش به بازی کودکانه در کوچه گذراند.

فریبا نادری

ویژگی های اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری فردی تندخو، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خود زندگی می کند و حاضر نیست نقشی را بپذیرد که به هیچ وجه مورد پسندش نیست و حتی در خرید لباس و مد سختگیر است. معیارهای اصلی برای او مهم نیست، سلیقه شخصی است.

این بازیگر علاقه زیادی به معاشرت و بیرون رفتن دارد و یکی از مهمترین دغدغه های زندگی او بچه های فقیری هستند که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان بگذرانند.

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواجش به یکی از ازدواج های خبرساز در بین هنرمندان تبدیل شده است.

این بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که برای اولین بار به همراه دوستش به دفتر بازیگری رفت و به طور اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و همین آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری و مسعود رسام در سال 1983 با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد در سال 1985 ازدواج کردند.

زندگی فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر طول نکشید و مسعود رسام پس از تحمل چندین سال بیماری در سال 1367 درگذشت.

بیشتر بخوانید  اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در اصفهان

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سنی با مسعود رسام و آگاهی از بیماری و مخالفت پدرش، با این ازدواج موافقت کرد و زندگی عاشقانه ای را با همسرش سپری کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی خود با مسعود رسام می گوید: من و مسعود بعد از مدتی که با هم آشنا شدیم احساس علاقه به هم کردیم و همین علاقه ما را مجاب به ازدواج کرد و از همان سال و در سال 85 از بیماری مسعود خبر داشتم. پزشکان گفتند او شش ماه دیگر زنده نخواهد ماند، اما عشق به او قدرت تازه ای داد تا سه سال بعد با سرطان مبارزه کند.

پدر فریبا نادری به شدت مخالف ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تنها پس از مسعود رسام به دیدار دخترش آمد، اما قدرت عشق در فریبا نادری و چیزهایی که از مسعود رسام آموخت او را قوی تر و پایدارتر کرد و او آماده است تا خیلی چیزها را تحمل کند.

فریبا نادری

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

8 سال پس از درگذشت مسعود رسام، فریبا نادری با مهرداد طباطبایی فعال حوزه مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای دومین بار زندگی مشترک را آغاز کرد.

فریبا نادری پس از درگذشت مسعود رسام اعلام کرد که هرگز با افرادی از صنعت سینما ازدواج نخواهد کرد و همسرش شغلی خارج از حوزه هنری دارد.

مادری اثر فریبا نادری

فریبا نادری یک سال پس از ازدواج برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش داد.

بیشتر بخوانید  شکست تیم ملی شمشیربازی ایران مقابل ایتالیا / فقط یک ضربه کم دریافت کردیم - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

12 اسفند 96 فریبا نادری خبر مادر شدن و به دنیا آوردن دختری به نام ایارا را اعلام کرد.

فریبا نادری

رستوران فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در خرداد ماه سال 96 رستوران دلی جان را تاسیس کرد.

در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیرسلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.


دیدگاهتان را بنویسید