خودکشی دانشجوی دکتری دانشگاه تهران – ایران چطور


زهرا جلیلیان دانشجوی دکتری دانشگاه تهران در حین تحقق و اجرای طرح فارغ التحصیلی خود که چهار سال روی آن زحمت کشیده بود بر اثر فشارهای روحی خودکشی کرد.

زهرا جلیلیان دانشجوی دکتری دیروز شنبه خود را از طبقه فوقانی لابی دانشگاه تهران به پایین پرتاب کرد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما روز یکشنبه بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت و روحش شاد و یادش گرامی باد و برای ایشان صبر جمیل داریم. خانواده این گمشده عزیزان

علت خودکشی دانشجوی دانشگاه تهران در ادامه به تفصیل آمده است.

مرگ دانشجوی دانشگاه تهران که زیر فشار استادش خودکشی کرد

زهرا جلیلیان دانشجوی دکتری مهندسی برق دانشگاه تهران که روز گذشته بر اثر فشار روحی خود را در لابی دانشکده انداخت و به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت، امروز دار فانی را وداع گفت.

گفته شد که این دانشجو نویسنده مقاله پژوهشی برگرفته از پایان نامه خود بوده که حاصل چهار سال تحقیق وی بوده و در یک مجله معتبر بین المللی پذیرفته شده است، اما بنا به تاکید استاد مربوطه نام یکی دیگر دانشجو بدون موافقت خانم جلیلیان وارد آن شد.

توضیح استاد دانشگاه تهران درباره خودکشی دانشجو:

دانش آموز دیگری در نوشتن مقاله کمک می کرد، اما بین آن دو مشاجره شد

با او صحبت کردم، تصمیم گرفتیم مشکل را حل کنیم. همه چیز خوب بود تا اینکه ناگهان دوباره سقوط کرد

گفت من دیگر نیستم. رفت و خودش را پرت کرد; نمیتوانم باور کنم

بیشتر بخوانید  یادداشت عجیب دزد پررو به صاحبخانه / عکس -

🔹 «زهرا.ج» دانشجوی دکتری مهندسی برق دانشگاه تهران از پله های طبقه دوم دانشکده مهندسی برق قدیمی واقع در دانشکده فنی (امیرآباد شمالی) می پرد. تحقیقات نشان می دهد که این دانشجو در اعتراض به درخواست استاد مبنی بر درج نام فردی که هیچ ارتباطی با مقاله وی در مقاله او نداشته، خودکشی کرده است.

🔹استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران: نویسنده دوم در بحث تئوری این اثر با نویسنده اصلی همکاری داشته است. به نظر می رسد بین این دو نفر مشاجره وجود دارد. نویسنده دیگری به نویسنده اصلی می گوید که از من استفاده کردی و این او را خیلی خیلی ناراحت کرد

دیدگاهتان را بنویسید