خودنمایی دنیز دختر علی دایی در انگلیس



آنچه دیگران می خوانند:

اما دایی وی در 23 بهمن 1348 به دنیا آمد. فوتبال اما دایی استقلال از اربیل شروع شد. پیوستن اما دایی در پرسپولیس در سال ۱۳۷۳ زندگی او به کلی تغییر کرد. اما دایی او یکی از لژیونرهای موفق ایرانی است که در تیم بایرن مونیخ بازی کرده است. علی دایی دومین آقای گل جهان است که اگر پیج دنیز دایی را دنبال کنید حتما می دانید که او این روزها با گذاشتن سرگرمی های لوکس و استایل های عجیب و غریب طرفداران زیادی در فضای مجازی به دست آورده است.

اما دایی

دنیز این روزها به کلاس های رقص در لندن می رود و او را به صورت حرفه ای دنبال می کند و در صفحه اینستاگرامش عکس و فیلم هایی از رقصیدن او وجود دارد و همچنین فیلم و عکس هایی از رقص و تمرینات ورزشی منتشر می کند. و در این مطلب تصاویری را در کنار دوستانش و پدرش علی دایی مشاهده می کنید.

علی دایی در سال ۱۳۹۲ با همسر فعلی خود مونا فرخ آذری ازدواج کرد

مونا فرخ آذری نیز مانند علی دایی اهل اردبیل و متولد 1356 در تهران و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است. علی دایی علاوه بر مالکیت برند دایی، نمایندگی آدیداس و نایک نیز دارد و در ساخت و ساز و ساخت و ساز بسیار فعال است.

بیشتر بخوانید  هشدار فرمانده قرارگاه سیدالشهدا سپاه به گروهک‌های تروریستی

همچنین دارای شعبه های مختلف فروشگاه های تخصصی جواهرات و نمایندگان برندهای معروف پوشاک است.

علی دایی که در سال 1365 در رشته مهندسی متالورژی در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده بود، از سوی فیفا به عنوان بیست و ششمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان معرفی شد. دایی نه تنها از نظر عناوین فردی و تیمی معتبرترین فوتبالیست تاریخ ایران، بلکه ثروتمندترین فوتبالیست تاریخ ایران نیز محسوب می شود. او را یکی از سرمایه داران بزرگ ورزش می دانند که همیشه دستی در کارهای خیر دارد. دایی من الان ساکن نیاوران است.

اما دایی

در حال حاضر علی دایی برخلاف تصور دو فرزند دارد. اما بیشتر رسانه ها عکس های نورا دایی و فرزند دومش را منتشر کردند.

ماجرای صحبت های دنیز دایی از آنجا شروع شد که علی دایی در برنامه نود به نمایندگی از دخترش قسم خورد که جان نورا را دریغ نکند. اما مایلی کوهن پاسخ داد که بهتر است بگوییم که جان دنیز را دریغ نخواهد کرد. بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی علنی شد.

علی دایی اولین مهمان برنامه اینترنتی «فوتبال 360» با اجرای عادل فردوسی پور بود و در بخشی از گفت و گو درباره زندگی شخصی خود صحبت کرد.

اگرچه پیش از این گفته می شد که علی دایی دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش دختر بزرگتر دنیس دایی دارد و دختر کوچکتر نورا دایی نیز حاصل ازدواج دوم اوست، اما این بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با خبرنگاران این شایعات را تکذیب کرد. مصاحبه جدید نپذیرفت و گفت که فقط یک بار در سال 2003 ازدواج کرده است. او درباره دخترانش هم گفت که دنیز 16 ساله است و در انگلیس تحصیل می کند و به زودی به دانشگاه می رود و نورا 11 ساله است و با پدر و مادرش در ایران زندگی می کند.

بیشتر بخوانید  نیمی از نمایندگان تهران در دور دوم مشخص می شوند / اسامی نمایندگانی که در مرحله اول وارد مجلس می شوند | این افراد به دور دوم رفتند

پس از انتشار صحبت های علی دایی درباره ازدواجش، دختر بزرگش دنیس دایی و مادرش پست هایی را در اینستاگرام منتشر کردند که به نظر می رسد در واکنش به صحبت های دایی باشد.

ابتدا دنیز دایی در پستی در اینستاگرام که همراه با تصویری از دوران کودکی در کنار مادرش مهسا بود نوشت که به زودی 18 ساله می شود.

اما دایی

دنیس دایی در این پست نوشت: «امروز داشتم فکر می کردم تا 18 سالگیم چیزی نمانده و نشستم و عکس های بچگی ام را نگاه کردم و این عکسی را که خیلی دوستش دارم پیدا کردم. فکر می کنم عکس تولد یک سالگی من است که اتفاقاً همان روز تولد مامانم است، 29 شهریور. میخواستم با این عکس ازت تشکر کنم که همیشه دوست من بودی و مامانم مامانم مهسا. بابت همه سختی ها و فداکاری هایی که برای من کردی ممنونم. دوستت دارم.”

این پست با کامنت مادرش مهسا همراه بود.


دیدگاهتان را بنویسید