خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می‌شود



آنچه دیگران می خوانند:

عبدالله توکلی لاهیجانی افزود: اکنون بر روی 4 ساختار کاملاً داخلی تمرکز داریم. بن سازه متعلق به سایپا است که تاکنون دو محصول آن طراحی و وارد بازار شده است، یکی شاهین اتومات و سپس آریا و دو محصول دیگر نیز روی این بن سازه در حال طراحی است.

وی افزود: سازه کاملاً بدیع دیگر سازه تارا خودرو است که بر روی آن خودرو را طراحی کردیم و محصول را نیز روی این سازه توسعه دادیم. همچنین برنامه هایی داریم که بن سازه L90 را با زنجیره تامین داخلی زنده کنیم، یعنی معماری محصول کاملاً داخلی سازی شده و با کمک زنجیره تامین داخلی محصول طراحی شده است.

ماشین داخلی

توکلی لاهیجانی گفت: سازه مهم دیگری که در حال طراحی است ساختار خودرو اقتصادی است، یک محصول شاسی بلند روی این سازه طراحی شده و با همکاری سایپ و قطعه سازان مختلف در حال کار است که در بهمن ماه آینده ارائه خواهد شد. سال ، همچنین پس از تولید انبوه محصول دیگری بر روی این سازه خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر صنعت خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: معتقدیم برای داشتن جریانی پایدار در عرصه تولید، کلید طراحی و توسعه محصول باید در دست خودرو باشد. تولید کننده، بنابراین گام دوم برنامه تحول صنعت خودرو با هدف توسعه ساختار با لوگوی داخلی خواهد بود.

منبع: تسنیم


بیشتر بخوانید  خبر مهم عشقی درباره پرداخت سود سهام عدالت

دیدگاهتان را بنویسید