مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


چند سال دبی با تعداد غیرعادی زیاد مشکلات ماشین های اسپرت پیشرفته آنها در یک لایه غبار ضخیم در پارکینگ فرودگاه و کنار خیابان های اطراف شهر رها شدند.

اقتصاد دبی و دبی/ برترین مدل های خودرویی که هیچ صاحبی در دبی ندارد!

خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!

در دبی و سایر شهرهای امارات علاقه زیادی به جدیدترین مدل های خودرو وجود دارد. ولی دبی او روزهای سختی را پشت سر می گذارد. زمانی که دبی مرکز اقتصاد نفتی و مرکز پررونق بازار املاک و مستغلات بود، خارجی ها به ویژه انگلیسی ها در این بازار داغ سرمایه گذاری کردند. خارجی های تازه ثروتمند شده در این دوره جدیدترین خودروهای اسپرت آنها ایتالیایی ها و آلمانی ها را خریدند تا روش زندگی میلیونر خود را تکمیل کنند، و سپس بحران اقتصادی جهانی رخ داد و حباب ثروت ترکید.

بسیاری از زیباترین ماشین هایی که تا به حال ساخته شده اند سقوط مالی دبی هر سال خارجی ها و محلی ها آنها را تنها می گذارند زیرا آنها از بدهی های وحشتناک فرار می کردند. صاحبان هراسان این خودروها که نمی توانند بدهی های کلان خود را تسویه کنند (عدم پرداخت بدهی یا حتی برگشت چک به دبی جرم محسوب می شود)، با حداکثر سرعت به فرودگاه آمده، خودروها را در پارکینگ فرودگاه رها می کنند و آنها تابستان آینده دبی را ترک می کنند و او هرگز باز نخواهد گشت.

خودروهای فراری، پورشه، بی ام و و مرسدس بنز اغلب در پارکینگ فرودگاه بین المللی دبی آزاد شدند و در برخی از اسناد بدهی و عذرخواهی روی شیشه جلو گذاشته شد و در برخی نیز کلید خودرو در داخل شیشه جاسوسی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید  سوپرایز تولد امین حیایی 51 ساله سر صحنه

یکی پارسال ماشین فراری انزو یکی از تنها چهارصد خودروی تولید شده در این مدل توسط پلیس در پارکینگی که چندین ماه کثیف بود پیدا شد. این خودروی چند میلیون دلاری همراه با سایر فراری ها، رنج روورها و مرسدس بنز که از خیابان ها جمع آوری شده بودند در حراجی فروخته شد.

ساکنان شهر از ماشین های کثیف که پارکینگ های فرودگاه را پر می کنند و آنها را جلوی کلوپ های کروز گران قیمت خود رها می کنند، شکایت دارند. به گفته آنها، این ماشین ها منظره مکان را خراب می کنند. اما جنبه مثبت سوال این است فراری را می توان با تخفیف خرید!

خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!

خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!

خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!

خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *