مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خودروهای لوکس سوپراستارهای ایرانی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


الناز شکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. در نوزده سالگی با بازی در فیلم گل ایخ (1383) به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینمای ایران شد و در کمتر از یک سال در 4 فیلم به ایفای نقش پرداخت.[۱]به گزارش 1399، شکر دوست یکی از گزینه های اصلی ایفای نقش های جدی در سینمای ایران است.


بازیگر زن ایرانی / الناز شاکردوست

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۵) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را از سال 1375 با بازی در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و در پرسپولیس به اوج خود رسید تا سرانجام در سال 1390 از فوتبال خداحافظی کرد. انصاریان پس از فوتبال در عرصه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده و مجری چندین برنامه تلویزیونی اینترنتی بوده است. علی انصاریان نیز در خرداد 1390 آهنگی به نام شدید را روانه بازار موسیقی کرد اما پس از آن دیگر به خوانندگی ادامه نداد. -19 فوت کرد.


بازیگر ایرانی / علی انصاریان

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر، خواننده و تهیه کننده ایرانی است. او در فیلم‌های سینماگران مشهوری چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروج کریم، مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد به ایفای نقش پرداخته است.


بازیگر ایرانی / بهرام رادان

محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. در سال 1385 بیشترین دستمزد را در بین بازیگران دریافت کرد.گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی مانند سلام بمبئی (1394)، آینه بغل (1396)، رحمان 1400 (1395) و ما همه با هم هستیم (2009) ظاهر شد. او یکی از گران ترین بازیگران ایرانی است. گلزار علاوه بر فعالیت های سینمایی، در سریال های عاشقانه (۱۳۹۵-۱۳۹۵) فیلمبرداری ایران ۲ (۱۳۹۵) و گیسو (۱۳۹۵-۱۳۹۵) بازی کرده است. گلزار فعالیت خود را به عنوان نوازنده از سال 1377 آغاز کرد. گیتار گروه آریان آغاز شد. مدتی بعد برای اولین بار بازی در فیلم سام و نرگس (1379) ساخته ایرج قادری را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید  اولین کارگردانی سحر قریشی + جزئیات


بازیگر ایرانی / محمدرضا گلزار

لیلا بلوکات (زاده ۴ آذر ۱۳۶۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر یکی از بلاک باسترهای معروف است. لیلا بلوکات موسس مهر لیلا چاریتی است.

مهران مدیری (زاده ۱۶ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، تهیه کننده، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. او برنده جایزه حافظ است.


بازیگر ایرانی / مهران مدیری

نیکی کریمی (زاده ۱۹ آبان ۱۳۶۰) بازیگر و کارگردان ایرانی است. او یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی بازی کرده و از نظر تعداد جوایز بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران، برنده جوایز متعدد از جشنواره‌های مختلف بین‌المللی است.


بازیگر ایرانی / نیکی کریمی

بهنوش بهتیاری (زاده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴) بازیگر و منشی ایرانی است.


بازیگر ایرانی / بهنوش بهتیاری

مهناز افشار (زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. افشار برای بازی در سعادت آباد سیمرگ بلورین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر 1389 شد. مهناز افشار از سال ۱۳۸۸ در خارج از ایران زندگی می کند.

طناز طباطبایی (زاده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او برای بازی در فیلم پروانه شنا می کند برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.


بازیگر ایرانی / مهناز افشار

شبنم قلی خانی (زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۶) بازیگر تلویزیون و سینمای ایران است. او با سریال مریم مقدس به شهرت رسید.


بازیگر ایرانی / شبنم قلی خانی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *