مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خودروسازان برای کنترل آلودگی هوا همکاری نمی کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه راهکارهایی مانند تعطیلی زوجین و تعطیلی مدارس راهکارهای پایداری برای کنترل آلودگی هوا نیست، گفت: متاسفانه در حوزه خودرو هیچ گونه همکاری وجود ندارد و همچنان شاهد خودروهایی با تولید و تعداد آلاینده هستیم. .

خودروسازان برای کنترل آلودگی هوا همکاری نمی کنند

سردار اسکندر مومنی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برنامه های ناجا برای کنترل آلودگی هوای پایتخت در فصل سرما گفت: برنامه ریزی برای جلوگیری از آلودگی هوا باید در مقاطع مختلف مدنظر قرار گیرد و تنها به فصل سرما محدود نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه راه رفع آلودگی هوا توجه به منبع آن است، افزود: در حوزه وسایل نقلیه موتوری باید منبع آلایندگی برطرف شود یعنی خودروهای بدون آلاینده و استاندارد حذف شوند. . محصولاتی که متأسفانه اینطور نیست و خودروها در حال آلودگی هستند و به خیابان ها می آیند، بنابراین نمی توان انتظار هوای سالم داشت.

خودروسازان برای کنترل آلودگی هوا همکاری نمی کنند

وی ادامه داد: چرا در هر 100 کیلومتر یک وانت با مصرف بیش از 20 لیتر تولید می شود و همین خودروها منبع آلودگی هستند؟

خودروسازان برای کنترل آلودگی هوا همکاری نمی کنند

مومنی خاطرنشان کرد: معتقدیم راهکارهایی مانند طرح های زناشویی و انفرادی و تعطیلی مدارس راه حل های پایداری نیست اما به هر حال پلیس هر تصمیمی را که از سوی دستگاه های رسمی گرفته شود اجرا خواهد کرد.

وی همکاری دستگاه ها در ارتباط با کنترل آلودگی هوا با پلیس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه در حوزه خودرو چنین همکاری هایی وجود ندارد و همچنان شاهد هستیم که خودروهای دارای آلایندگی تولید و شمارش می شود.

بیشتر بخوانید  قرص لتروزول و تاثیر آن در درمان ناباروری خانم ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان تاکید کرد: از مردم خواهشمندیم حتی الامکان از خودروهای شخصی استفاده نکنند بلکه برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا بتوانیم این مدت را نیز پشت سر بگذاریم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *