خوانندگی دو قلوهای سریال پایتخت در عصرجدید



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: در سریال پایتخت شاهد حضور دو برادر دوقلو به نام های رحمان و رحیم هستیم که برادران رحمت با بازی هومن حاج عبداللهی در سری قبلی این سریال حضور داشتند و نقش آنها در سریال پر رنگ تر شد. نام واقعی این دو برادر مصطفی و مجتبی بلال حبشی اولین تجربه بازیگری آنها در سریال پایتخت است.رحمان و رحیم دوقلوهای سریال پایتخت در دوره جدید خوانندگی کردند.

رحمان و رحیم پای تخت

این دو برادر از طریق محسن تنابنده وارد سریال پایتخت شدند که آنها را در پشت صحنه سریال شاگوش دید و از آنها خوشش آمد. و در یکی از صحبت هایشان گفتند مدیون محسن تنابنده هستند.

رحمان و رحیم

واکنش اطرافیانتان از زمانی که معروف شدید چه بوده است؟ از شما خواسته نشد که اقدام کنید؟

برای ما که خیلی خوشحالیم اما اصلاً به آن چیزها علاقه ای نداریم. ما در منطقه ای هستیم که در این زمینه خیلی خوب نیستیم. دوست دارند فیلم و سریال ببینند، اما چون خانواده های مذهبی در همسایگی ما زندگی می کنند، آن را هم دوست ندارند.

وقتی برای اولین بار قرار بود بازی کنی، والدینت چه واکنشی نشان دادند؟

پدر و مادر ما ابتدا موافقت نکردند، شاید به این دلیل که کار ما را به خوبی نمی دانستند، وقتی با بزرگان خانواده مشورت کردند و برخی از اقوام ما گفتند آینده خوبی دارند. خانواده در حال حاضر ما را تشویق می کنند، به خصوص که ما اسپانسر پیدا کرده ایم.

بیشتر بخوانید  مستند «اهل سفر» در شبکه مستند ساخته می شود/ اثری با موضوع دیدنی های آذربایجان


دیدگاهتان را بنویسید