خواص شیره انگور عسگری برای پوست




آنچه دیگران می خوانند:

شاید از خودتان بپرسید که شیره انگور سوغات کدام شهر است و کمی بررسی به این نتیجه می رسید که شهر ملایر به عنوان اولین شهر تولید شیره انگور می باشد. برای خرید می توانید از همکاران آراد برندینگ در بخش فروش مشاوره دریافت کنید و کافی است فرم تماس را پر کرده تا با شما تماس گرفته و از آخرین قیمت شیره انگور شهرهای مختلف ارگانیک مطلع شوید و برای خرید عمده این محصول سود بیشتری را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

شیره انگور به دو صورت تولید می شود؛ یک شیره انگور زرد رنگ است و دیگری شیره انگور سیاه، از لحاظ ظاهر و رنگ شیره انگور زرد تقریبا مشابه عسل بوده و شیره انگور سیاه نیز مانند شیره توت می باشد؛ ولی از نظر طعم و همچنین مزه با عسل کوهی و نیز شیره توت بسیار متفاوت هستند.

شیره انگور را نباید را در یخچال نگهداری کنید؛ زیرا آن دما برای شیره مناسب نبوده و سبب شکرک زدن آن می شود؛ اما نگران نباشید شما می توانید آن را روی یک ظرف آب که در حال جوشیدن است قرار دهید و اجازه داده تا دانه های آن کم کم ذوب شوند.

 

شیره انگور عسگری

یکی از خوردنی هایی که به مصرف آنها در طب سنتی تاکید فراوانی شده است، خوردن شیره انگور عسگری است. انگور عسگری یکی از پرطرفدارترین انواع آن است که به رنگ سبز می باشد.

بیشتر بخوانید  وعده ای توخالی به نام حمایت از سینمای کودک و دیپلماسی فرهنگی

خوردن انگور تنها مختص به فصل برداشت آن نمی باشد بلکه شما می توانید علاوه بر خشک نمودن آن از شیره اش نیز در سایر فصول استفاده نمایید.

از جمله خاصیت های اصلی که برای مصرف شیره انگور ذکر شده این است:

افزایش قوه و نیروی عمومی بدن: بنابراین مصرف این محصول برای کسانی که لاغر هستند و یا بر اثر بیماری دارای ضعف می باشند و مقدار انرژی بدنشان کم شده است، پر فایده خواهد بود.

کمک کردن به سلامت پوستی: علاوه بر آن که مصرف شیره انگور طبیعی می تواند برای سلامتی پوست و سفتی آن موثر باشد، می توانید از آن به طور مستقیم برای نابود نمودن لک موجود در پوست خود استفاده نمایید.

 

 

1

 

 

کمک کننده به بهبود کم خونی: تحقیقات انجام شده نشان دهنده آن هستند که مصرف منظم و متوالی این محصول به عنوان یک میان وعده برای درمان کم خونی بسیار موثر است.

داشتن خواص ضد التهابی: برای درمان و پیشگیری التهاب گلو به خصوص در فصول سرد مصرف نمودن شیره انگور بسیار کمک کننده است.

شیره انگوری که با دستگاه صنعتی تولید می شود فرآورده ای پاستوریزه است و این محصول ارگانیک حتی اگر به این روش نیز تولید شود از نظر داشتن خواص هیچ تغییری در آن به وجود نمی آید.

امروزه با توجه به اینکه مقدار تقاضای شیره انگور افزایش یافته است به راحتی می توان به کمک دستگاهها و ماشین آلات می توان این کار را انجام داد و روش مناسبتری نیز برای این کار است.

بیشتر بخوانید  واریز پول به حساب دارندگان سهام عدالت

 

شیره انگور ملایر

در خواص شیره انگور ملایر با کیفیت بالاتر عرضه می شود که بخاطر وجود مزارع کشت انگور عسگری و تولید انبود شیره انگور که زنان و مردان ایرانی در کنار هم این محصول را تولید می کنند و بطروی می توان گفت شیره انگور محصول خانواده لر زبانان ایران است که با گذشت زمان از روشهای سنتی بهداشتی تولید می گردد.

شهر مانیران ملایر قطب تولید شیره ملایر در ایران می باشد که با گسترش دستگاه های اتوماتیک و صنعتی شدن کسب و کارها توانسته ایم این محصول را به صورت انبود تولید نموده و افراد زیادی در این شهر مشغول به این صنعت می باشند که با بسته بندی و اخذ مجوزهای لازم این محصول را به شهرهای ایران و کشورهای همسایه صادرات داشته باشند و بتوانند کمک به رونق اقتصادی کشور کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد و بتوانیم با ارسال غذای سالم و با کیفیت این محصول باعث ارز آوری بیشتر برای کشور عزیزمان شویم.

 

 

 

2

 

 

طعم و مزه شیره انگور زرد اصل طبیعی ارومیه مانند انگور ملایر بوده است که حاصل تولید محصولات باغات انگور ارومیه به صورت دیم و آبیاری است.

30هزار نفر بطور مستقیم در این حوضه فعالیت دارند که سالانه 21 هزار هکتار از مزارع شهر ارومیه زیر کشت می رود که حدود 265هزار تن برداشت می شود که با شبکه سازی گسترده و تامین بخش لجستیک این محصول به بازار و میادین میوه و تره بار عرضه می گردد که با صرفه اقتصادی که شیره انگور داشته بیشتر تولیدات این استان تبدیل به شیره انگور می شود که راحت تر می توان با هزینه کمتر ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید  توافق اتحادیه اروپا با لیبی برای حفاظت از مرزهای این کشور

 

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید