خواستگاری پسران شیرازی در بین 400 دختر / جزئیات


فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی در شیراز دستگیر شد که با استفاده از فضای مجازی اقدام به فریب زنان با وعده ازدواج و کلاهبرداری از حساب های بانکی آنان می کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ فرج شجاعی گفت: برخی از بانوان از طریق سایت همسریابی با فردی که خود را به عنوان پزشک معرفی می کرد آشنا شدند اما به این فرد قول خواستگاری و ازدواج و جلب اعتماد و گرفتن کارت حساب بانکی داده شد. و سوء استفاده از مردم

وی افزود: در تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد متهم در یکی از سایت های فضای مجازی با اخذ کارت بانکی شاکیان اقدام به فروش مواد اولیه پلاستیک و شترمرغ و پس از پرداخت وجه از مشتریان به عنوان ودیعه می کرد. تلفنش خاموش بود.» به تماس ها پاسخ نمی دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: ماموران کلانتری 31 جانت تحقیقات در این زمینه را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری کلاهبردار 35 ساله در یکی از شهرک های شیراز شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در اولین بازجویی به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی از حدود 400 شهروند اعتراف کرد، گفت: تاکنون 60 دادیار برای پیگیری به کلانتری مراجعه کرده اند.

وی اظهار داشت: در بازرسی کیف دستی متهم، 3 کارت شناسایی شرکت ملی نفتکش، یک کارت بازرگانی، چندین کارت به نام افراد مختلف، مدارکی از قبیل مبایعه نامه، تعهدنامه، 4 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک عدد. تبلت و غیره همچنین یک بانک چک نیز کشف شد وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده قبلی برای بررسی دقیق تر و کشف سایر کلاهبرداری های احتمالی به دادسرا اعزام و در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  کرایه های عراق ۱۴۰۱ | دمای هوای عراق

سرهنگ شجاعی افزود: برخی سایت ها و کانال ها در فضای مجازی تحت عنوان دوست یابی، دوستیابی و … فعالیت می کنند. غیرقانونی هستند و اکثر افرادی که در این فضا فعالیت می کنند به دنبال کلاهبرداری و غیره هستند، سرقت تصاویر و هویت دیگران و هویت آنها واقعی است، اینطور نیست. بنابراین شهروندان فریب وعده های دروغین را نخورند و نباید به آنها اعتماد کرد.

<п>اعلامیه خواستگاری پسران شیرازی در بین 400 دختر / جزئیات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید