مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خواستگاری از کیمیا علیزاده در فرودگاه بعد از طلاقش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: کیمیا علیزاده زنوزی در 28 تیر 1377 در کرادز به دنیا آمد.کیمیا علیزاده او تکواندوکار سرشناس ایرانی است. کیمیا علیزاده متاهل و متاهل است. همسر کیمیا علیزاده حامد معدنچی یکی از والیبالیست های تیم ملی ایران است که در روزهایی که بازی بد کیمیا علیزاده پس از مهاجرت با انتقادات متعدد رسانه های آنلاین مواجه شد، ناگهان با انتشار عکسی از پدر و مادرش در آلمان مخاطبانش را شگفت زده کرد.

ظاهرا خانواده کیمی برای جشن تولد دخترشان به آلمان سفر کرده اند تا در کنار او باشند.

اما به گفته برخی از کاربران اینترنت، وضعیت روحی کیمیا و شرایط عجیب زندگی این روزهای او دلیل سفر خانواده او به آلمان است.

* صحت این خبر تایید شده و صرفا بازنشر محتوای فضای مجازی است….

پیشنهاد کیمیا علیزاده در فرودگاه

اما جنبه های مهمتر مربوط به رفتار چند جوان بود که به شوخی از کیمی علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این بچه ها از سومین دونده المپیکی فریاد ازدواج می زند و دیگری می گوید ورزشکار است و در مسابقات تکواندو استان البرز مدال دارد. او همچنین با جدیت گفت که حاضر است با این دختر ورزشکار ازدواج کند و با یافتن پدرش می خواهد از او خواستگاری کند!

کیمیا علیزاده

نام کامل: کیمیا علیزاده زنوزی

متولد: 28 تیر 1377

محل تولد: کرج، ایران

قد: 185 سانتی متر

وزن: 57-66

ورزش: تکواندو

کودکی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده زنوزی در ۲۸ تیر ۱۳۷۷ در شهر کرج به دنیا آمد. خانواده کیمیا اصالتا آذربایجانی هستند، پدرش اهل شهرستان زنوز واقع در مرکز شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی و دارای کارگاه میز سازی است، مادرش نیز اهل استان اردبیل است. کیمیجا اولین فرزند خانواده است و یک برادر کوچکتر دارد.

بیشتر بخوانید  عضو هیئت رئیسه مجلس: مجلس وزرای پیشنهادی دولت را سه‌شیفته بررسی می‌کند- اخبار آذربایجان شرقی - اخبار استانها تسنیم

مادر کیمیا در 7 سالگی او را تشویق به شرکت در کلاس های تکواندو کرد. البته هدفشان در ابتدا فقط پرکردن اوقات فراغت بود. اما پس از مدتی استعدادهای شگفت انگیز کیمی در این ورزش شکوفا شد و پای او را برای مسابقات کشوری باز کرد.

کیمیا علیزاده در دبیرستان رشته ریاضی و فیزیک را انتخاب کرد اما به دلیل مشکلات ورزشی تصمیم گرفت رشته خود را به علوم تجربی تغییر دهد و به همین دلیل این مشکل او را یک سال از مدرسه دور کرد. اما با تمام این اوصاف کیمیا در تحصیل بسیار کوشا و موفق است.

کیمیا علیزاده

مدال برنز را کیمیا علیزاده به دست آورد

کیمیا علیزاده در اولین رقابت المپیکی خود، آنا زانینوویچ ورزشکار کرواسی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت.

این ورزشکار موفق کشورمان در صحبتی که بعد از اولین مبارزه انجام داد گفت که مبارزه اول همیشه مانند فینال است و در این مبارزه آنطور که انتظار داشتم عمل نکردم.

در این دیدارها کیمیا علیزاده با نتیجه 8 بر 7 مغلوب رقیب اسپانیایی خود شد. اما پس از صعود رقیب اسپانیایی خود به فینال این وزن، شانس مجدد حضور در این مسابقات به کیمیا داده شد و به مدال برنز گروه دست یافت.

کیمیا علیزاده در دیدار رده بندی حریف سوئدی خود را شکست داد و به مدال برنز این ماده دست یافت و اولین زن ایران در المپیک شد.

ترس از سوسک اثر کیمیا علیزاده

وقتی مرا در حال خرید می بینند می گویند قهرمان هم خرید می کند؟ یا وقتی از سوسک می ترسم مسخره می کنند که قهرمان کشور که از سوسک می ترسد وای به حال بقیه مردم…

علایق کیمیجا علیزاده

کیمیا علیزاده به دلیل موفقیت ها و موقعیت های بین المللی از سوی وزارت علوم بدون کنکور در دانشگاه پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید  صمیمیت الناز شاکردوست با مرد کچل + عکس

کیمیا علیزاده الگوی ورزشی و اخلاقی خود (مهرو کرمانی) را ارائه می کند. او به غیر از تکواندو، علاقه زیادی به والیبال دارد و می گوید که کوهنوردی را دوست دارد. در برنامه های چند روزه کوهنوردی شرکت می کنم. هیچ جا مثل کوهستان آرامش ندارم. ماکارونی و کشک بادمجان غذاهای مورد علاقه او هستند.

کیمیا علیزاده

زندگی خصوصی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده با توجه به موفقیت ها و موقعیت های بین المللی در وزارت علوم بدون کنکور در دانشگاه پذیرفته شد و قصد دارد در رشته فیزیوتراپی ادامه تحصیل دهد تا در خدمت ورزشکاران باشد.

کیمیجا مهر کرمانی را الگوی ورزشی و اخلاقی خود معرفی می کند. او به غیر از تکواندو به والیبال علاقه زیادی دارد. ماکارونی و کشک بادمجان غذاهای مورد علاقه او هستند. برای تفریح، او دوست دارد با دوستانش به پیاده روی و معاشرت برود.

پیشنهاد کیمیا علیزاده در فرودگاه

اما جنبه های مهمتر مربوط به رفتار چند جوان بود که به شوخی از کیمی علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این بچه ها از سومین دونده المپیکی فریاد ازدواج می زند و دیگری می گوید ورزشکار است و در مسابقات تکواندو استان البرز مدال دارد. او همچنین با جدیت گفت که حاضر است با این دختر ورزشکار ازدواج کند و با یافتن پدرش می خواهد از او خواستگاری کند!

عروسی کیمیا علیزاده

کیمیجا علیزاده در 20 سالگی در آخرین روزهای مرداد 97 با والیبالیست حامد معدنچی ازدواج کرد و این دو ورزشکار به جرگه متاهل پیوستند.

کیمیا علیزاده

گفتگو با کیمیا علیزاده و علایق قهرمان تکواندو

تعداد مدال های بین المللی: 8 مدال (5 طلا، یک نقره و دو برنز)

ضربه محبوب در تکواندو: دولیو

نام مستعار محبوب: شیمی تکواندوی ایران را دوست دارم، اما خودم می گویم دختر روزهای سخت!

ورزش مورد علاقه در کنار تکواندو: والیبال

بیشتر بخوانید  شهروندان اقلیم کردستان می‌توانند بدون ویزا به ایران بیایند

مدال طلای المپیک: وقتی به آن رسیدم در مورد آن صحبت خواهم کرد.

بهترین مدال ورزشی: طلای المپیک جوانان 2014 – نانجینگ

بهترین لحظه ورزشی: شکست دادن جید جونز در جام جهانی 2015

سخت ترین لحظه ورزشی: نیمه نهایی قهرمانی جهان 2015 که به نماینده ژاپن باختم و مدال برنز گرفتم.

بهترین روز زندگی شما: در جاده!

مدل اسپرت: مهرو کامرانی

الگوی اخلاقی: مهرو کامرانی

فرد تاثیرگذار در زندگی: خانواده من و مهرو کامرانی

خدا: قابل توصیف نیست. من همیشه با توکل به خدا وارد دنیا شدم و او همیشه در سخت ترین شرایط دستم را می گرفت.

حمایت خانواده

مادر: او بدون چشم داشت به من کمک کرد و با دعای او امروز در این موقعیت هستم.

پدر: حامی واقعی

بهترین دوست: استادم مهرو کامرانی و هانیه اخلی

امید: باعث می شود هر روز با اراده ای بیشتر از قبل به جلو قدم بردارید.

رویا: هیچ وقت نمی خواستم چیزی که می خواهم برایم رویایی باشد! من همیشه رویاها و آرزوهایم را به هدف تبدیل کرده و سپس به آنها رسیده ام.

حسرت: نبرد با ژاپن

سرگرمی مورد علاقه: کوهنوردی و معاشرت با دوستان

کشور مورد علاقه: هلند، یونان و استرالیا

غذای مورد علاقه: ماکارونی و کشک بادمجان

رنگ مورد علاقه: خاکستری، قرمز و زرد

ماشین مورد علاقه: BMW

اگر می توانستی یک کار خوب انجام دهی، آن چیست؟: من پناهگاهی برای کودکان کار ایجاد خواهم کرد تا در آنجا با آرامش زندگی کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *