خواستگاری از کیمیا علیزاده در فرودگاه



آنچه دیگران می خوانند:

کیمیا علیزاده زنوزی در 28 تیر 1377 در کرادز به دنیا آمد.کیمیا علیزاده او تکواندوکار سرشناس ایرانی است. کیمیا علیزاده متاهل و متاهل است. همسر کیمیا علیزاده حامد معدنچی یکی از والیبالیست های تیم ملی ایران است که بسیاری از رسانه ها به نقش همسرش در مهاجرت او پرداختند. این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که حالا کیمیا اخیراً دو اقدام جنجالی در اینستاگرام انجام داده است که شایعات مختلفی را برای او به همراه داشته است. اولین آنها مربوط به انتشار اطلاعیه ای با لباس عروس است که با متنی عجیب به ماجرای طلاق احتمالی او دامن زد.

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده که به همراه همسرش امید معدنچی (بازیکن والیبال) مهاجرت کرده بود، تمامی عکس های همسرش را در صفحه اینستاگرام خود حذف کرد و دیگر او را دنبال نکرد. خانواده کیمیا اصالتا آذربایجانی هستند، پدرش اهل شهرستان زنوز واقع در مرکز شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی و دارای کارگاه میز سازی است، مادرش نیز اهل استان اردبیل است. کیمیجا فرزند اول خانواده و دارای یک برادر کوچکتر است و کیمیجا علیزاده در آخرین روزهای مرداد ماه سال 97 در سن 20 سالگی با حامد معدنچی والیبالیست ازدواج کرد و این دو ورزشکار به جرگه متاهل پیوستند.

پیشنهاد ازدواج کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده شیر تکواندوکار کشورمان که موفق شد اولین مدال المپیکی زن ایرانی در تاریخ این رقابت ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید  بایدن: از تصمیم خود برای خروج از افغانستان پشیمان نیستم

کیمیا علیزاده به عنوان اولین بانوی ایرانی مدال آور مسابقات المپیک در بازگشت به ایران مورد استقبال باشکوهی قرار گرفت. او پس از بازگشت به کارادز با انبوهی از طرفداران ورزش روبرو شد. بوسه او بر دستان پدر، اهدای جوایزی مانند آپارتمان، خودرو و 50 میلیون تومان پول نقد نیز از دیگر حواشی بازگشت این دختر 18 ساله و کسب مقام سوم تکواندو المپیک به ایران بود. .

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده و پدرش

اما جنبه های مهمتر مربوط به رفتار چند جوانی است که به شوخی از کیمی علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این بچه ها از سومین نایب قهرمان المپیک فریاد ازدواج می زند و دیگری می گوید خودش ورزشکار است و در مسابقات تکواندو در سطح استان البرز مدال دارد. او همچنین با جدیت گفت که حاضر است با این دختر ورزشکار ازدواج کند و با یافتن پدرش می خواهد از او خواستگاری کند!

اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش ایران

تا به حال در ورزش ایران سابقه نداشته که از یک ورزشکار زن این چنین استقبال شود. نجمه خمتی در 18 سالگی قهرمان تیراندازی بازی های آسیایی شد و در بازگشت به ایران مورد استقبال مردم زادگاهش قرار گرفت، اتفاقی که برای خدیجه آزادپور کشتی گیر و قهرمان آسیا افتاد. بازی های 2010 یا دیگر شعربانو منصوریان.مربی برجسته ورزش کشور. اما این یکی واقعا بی سابقه بود. استقبال از کیمی علیزاده در هیچ دوره ای از تاریخ ورزش ایران دیده نشده است.

بنرهای زیادی برای تبریک این تکواندوکار در شهر کرج به چشم می خورد.

کیمیا علیزاده

جوایز بیشتری در راه است

بیشتر بخوانید  استاندار: دفاتر دولتی هرمزگان روز سه شنبه تعطیل بودند

این دختر 18 ساله و تاریخ ساز ورزش ایران در آینده جوایز بیشتری دریافت خواهد کرد. آنها می گویند که به عنوان پاداش ده ها سکه بهار آزادی و شاید یک آپارتمان دیگر دریافت کنند. جوایز غیر نقدی دیگری نیز طی روزهای آینده از سوی شرکت های مختلف به وی اهدا خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید