خلیج میناب با فرهنگ Ramhormos شکست خورد



به گزارش جمعه شب ایرنا ، تیم فرهنگ راماهریز در نیمه اول با 2 گل پیش افتاد و با آغاز نیمه دوم آرش عبدولی از تیم خلیج میناب موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند اما بعد هدف تیم میهمان برای سومین بار باز بود.
تیم خلیج اکبر رستمی پس از دریافت سومین گل ، توسط حسام فولادی جنگید و موفق به زدن گل دوم شد ، بنابراین این دیدار 3 بر 2 به سود فرهنگ رامهرموس به پایان رسید.
خلیج فارس میناب با این شکست با 12 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه سوم قرار گرفت.
شاگردان خلیج میناب اکبر رستمی در هفته سیزدهم در ورزشگاه خلیج بندرعباس میزبان سپاهان نوین ایذه خواهند بود و این مسابقه ساعت 20:30 سه شنبه 12 تیر برگزار می شود.
لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور 30 ​​تیم در سه گروه برگزار می شود و تیم خلیج فارس میناب در گروه سوم با تیم های سپاهان نوین اصفهان ، ون پارس نقش جهان اصفهان ، صنعت ابریشم اصفهان ، استقلال شوش ، بندر ماهشهر خلیج فارس ، فرهنگ رامهرمز ، سپاهان نوین ایذه ، یزد لوله و ایمان سبز شیراز در یک گروه قرار دارند.
مسابقات این مرحله به صورت یک مرحله ای برگزار می شود و در پایان این رقابت ها در مجموع چهار تیم حق شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را دارند.
سه تیم از این چهار تیم در هر گروه تیم های اول خواهند بود و مستقیم صعود می کنند.
این مسابقه دارای 2 مرحله پلی آف است که در آن تیم ها با تساوی رقبای خود را می شناسند.
ابتدا در مرحله اول مرحله پلی آف ، تیم های دوم از هر گروه از سه جدول با بهترین تیم سوم به رقابت می پردازند و در نهایت تیم های برنده در مجموع در این مرحله به مرحله نهایی مرحله پلی آف می رسند 2 مسابقه او یک سفر دو طرفه انجام خواهد داد تا سرانجام در مجموع 2 بازی به عنوان تیم چهارم صعود به لیگ دسته دوم برنده شود.
آخرین ساعت مسابقه در این مرحله اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید  قمارباز را سرزنش نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید