خلوت دونفره شیک بهرام رادان و همسرش



آنچه دیگران می خوانند:

بهرام رادان او از بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی است. بهرام رادان او متولد 1358 است. بهرام رادان در فروردین 1401 خبر ازدواج خود را با مینا مختاری مدل ایرانی اعلام کرد. بهرام رادان او اخیرا در سریال جیران ایفای نقش کرده است. بهرام رادان وی عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر نقش «ناصرالدین شاه قاجار» در سریال جیران به تازگی به جرگه هنرمندان متاهل سینمای ایران پیوست. بازیگر فیلم فراموش نشدنی قنطورس به تازگی عاشقانه ای را در واقعیت ساخته و در 23 فروردین 1401 در فضای مجازی خبر ازدواج خود را با مینا مختاری، فشن بلاگر و یکی از طراحان مشهور لباس داد.

عکسی زیبا از تنهایی بهرام رادان و همسرش

مینا مختاری همسر واقعی ناصرالدین شاه قاجار به مناسبت تولد بهرام رادان، عکسی زیبا از تنهایی و همسرش منتشر کرد و نوشت:

از طرف خدا آمده است

تو که همه عشق هستی

تولدت هزاران بار مبارک

بهرام رادان و مینا مختاری

مینا مختاری همسر بهرام رادان بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که در عرصه مدلینگ و مد فعال بوده و یکی از بزرگترین طراحان لباس و آجرچینی تهران و از وبلاگ نویسان معروف اینستاگرام است. مینا مختاری و بهرام رادان با انتشار پستی مشترک در صفحه اینستاگرام خود در 23 فروردین 1401 ازدواج خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید  سورپرایز عجیب دولت برای بازنشستگان l افزایش حقوق بازنشستگان

بهرام رادان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در 18 اردیبهشت 1358 در تهران به دنیا آمد.

تصویر جدیدی از بهرام رادان در کنار همسرش منتشر شد. شایان ذکر است که بهرام رادان در 13 فرودین 1401 با انتشار اطلاعیه ای در صفحه اینستاگرام خود از ازدواج خود با مینا مختاری طراح لباس خبر داد.

بهرام رادان فرزند آخر است و دو خواهر و یک برادر دارد.

بهرام رادان که پس از سربازی مشغول جستجوی آگهی های روزنامه ها برای یافتن شغل مناسب بود، جذب آگهی کلاس های بازیگری در خیوه شد و در این کلاس ها شرکت کرد. در کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و اولین بار در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.

او در دومین حضور موفق خود در سینما، برای بازی در فیلم آواز گوا برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

بهرام رادان

بهرام رادان با بازی در فیلم شامی در باد به شهرت رسید اما اوج شهرت او مربوط به نقش علی سنتوری در فیلم سنتوری است که مسیر هنری او را تغییر داد.

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ در مدرسه سینمایی خیوه گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضورش در این فیلم، او را فقط از روی چهره اش می شناختند: یک علاقه عاشقانه، اما فیلم به فیلم، دانش سینمایی خود را تکمیل کرد و توانست هنر بازیگری را بیاموزد تا اینکه در نقش چهارم، نامزد شد. برای دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد خانه پنجم .سینما شد: آواز قو. رادان سپس برای نقش اول سیمرغ بلورین گرفت که مورد انتقاد برخی محافل سینمایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  تصویب تزریق دُز بوستر برای سنین ۱۸ تا ۶۰ سال

بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شور عشق و آواز کو در سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید اسمله ایفای نقش کرد. داستان از این قرار است که دختری به نام مهتاب (هدائیه تهرانی) عمدا با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) تصادف می کند و این تصادف منجر به ملاقات و نزاع آنها می شود.

بهرام رادان در سال 1382 با بازی در فیلم گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افکامی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس رمان کوهونی نوشته جعفر مدرس صادقی برنده تندیس حافظ شد.

گاوخونی داستان کابوس‌های مرد جوانی را روایت می‌کند که خاطرات پدر مرده‌اش، زادگاهش اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز دردسر می‌کشاند.

بهرام رادان

فیلم سینمایی «سرزابهای جمعه» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتض شعیشت در سال 1381 ساخته شده است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد. این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه با گروهبان خود به شهر می آیند. اما این تعطیلات رویدادهای جدیدی را برای آنها به ارمغان می آورد و آنها را وادار می کند که به مسائل متفاوت نگاه کنند

در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (1392)، فیلم «سرزبه‌های جمعه» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (ماریلا زارعی) شد، همچنین این فیلم برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (بیان مظائیان) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد کاندید مسابقه شد. او همچنین صدابردار (اسحاق خانزادی) بود.

بیشتر بخوانید  فیلم؛ معاون وزیر کشور: دیدگاه دولت شهر در کاشان جامع است

حرم رادان اخیرا در فیلم آتش بس 2، دنباله آتش بس، در کنار میترا حجار بازی کرده است.

اوج شهرت با سنتورها

اوج شهرت و افتخار این بازیگر که مسیر هنری خود را تغییر داد، بازی در فیلم سنتوری به کارگردانی داریوش مهرزویی در سال 1384 و در نقش علی سنتوری بود.

او دومین سیمرغ بهترین بازیگر مرد را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

دوره در کانادا

در سال 1370 پس از حضور در فیلم «پل چوبی» در کنار بازیگرانی چون مهران مدیری، ههیده تهرانی و مهناز افشار، مدتی به کانادا رفت و دوره شش ماهه بازیگری را گذراند.

سپس با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنا شد و در نهایت مستندی به نام «رویای شهرت» را کارگردانی کرد و در سال 1371 به کشور بازگشت.


دیدگاهتان را بنویسید