خلاقیت و نوآوری؛ رمز موفقیت موفقیت دانشجویی در فضای مجازی



دبیر انجمن علوم عروسکی در دانشگاه هنر گفت: فضای مجازی فقط تاج گذاری و قرنطینه نیست ، بنابراین برای ایجاد فرصت ها باید به دنبال خلاقیت و نوآوری بود و تسلیم نمی شد.

الیکا شفیع ثابت در مصاحبه با ایسنا ، وی در مورد شرایط عمومی و زمینه ها و رویکرد فعالیت های این انجمن در دانشگاه هنر گفت: “در این دوره با توجه به شرایط همه گیر تاج و افت کیفیت آموزش ، تلاش ما این است که دانش آکادمیک دانش آموزان و معرفی آنها به منابع جدیدتر از دنیای عروسک ها. بنابراین ، برای رونق و تقویت این رشته هنری ، تصمیم گرفتیم قدم های محکمی را در قالب گاهشماری برداریم ، که شامل مجموعه ای از جلسات و جلسات برای مرور عروسک های جهان است و در تلاش هستیم آن را به صورت ماهانه در آوریم. .

دانشجوی ورودی از نمایش های عروسکی 97 درباره برنامه های انجمن علمی تئاتر عروسکی در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر گفت: “از آنجا که به عنوان دبیر انجمن علمی در این زمینه انتخاب شدم ، برنامه یا رویدادهایی با عنوان “ملاقات با دانشجویان و گپ” درباره مشکلات آنها در این زمینه “و همچنین برنامه” گفتگو با نیما دهان درباره تئاتر دیجیتال و حضور عروسک ها در دنیای تئاتر “که به صورت آنلاین انجام دادیم. امیدواریم بازخورد این رویدادها بیشتر به چشم بیاید.

دبیر انجمن علمی تئاتر عروسکی دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر درباره نقش انجمن ها در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گفت: “مسائل فرهنگی یکی از فعالیت های فرعی انجمن علمی است ، که می تواند در شرایط مختلف حل شود. از محیط دانشگاهی ؛ “به عنوان جشنواره هایی که ضمن فراهم کردن فرصت های کاری دانشجویان ، فضای فرهنگی خوبی را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید  گل اول تیم استقلال / فیلم

وی با اشاره به گسترش دسترسی به فضای مجازی و رشد شبکه های سایبری ، به تشریح نقش تشکل های دانشجویی در دانشگاه هنر در افزایش آگاهی در قالب تولید محتوا پرداخت و گفت: “البته ، جهان پهناور فضای مجازی چیزهای زیادی دارد. انجام شود که باید تکمیل شود و فقط مربوط به شرایط است. “هیچ تاج و قرنطینه ای وجود ندارد ، بنابراین برای ایجاد یک فرصت یا ادامه روند زندگی ، باید به دنبال خلاقیت و نوآوری بود و دست از تلاش برد. نمونه بارز این تئاتر دیجیتال است که انجمن سعی می کند آن را به دانش آموز به بیشترین امکان ممکن ، و همچنین از نسخه های الکترونیکی انتشارات و پادکست ها برای ارائه از طریق فضای مجازی استفاده می کند.

شفیعی ثابت در مورد قدرت و رویکرد انجمن های علمی و کانون های دانشجویی برای جذب دانشجو و معرفی آنها به برنامه های انجمن های علمی ، گفت: ابتدا گوش دادن و تحقیق در مورد نیازهای دقیق دانش آموزان به مرور زمان و سپس تبلیغات گسترده و اجرای صحیح برنامه ها این می تواند فرصتی برای دور هم جمع شدن دانشجویان فراهم کند. امروزه در دنیای هنر نیز با توجه به ارتباط بیشتر و ارتباط بیشتر یکدیگر با تکیه بر هنرهای تجسمی ، می توانند برنامه های مشترکی با تعاریف جدیدتر از هنر ارائه دهند.

وی در مورد ارتباط انجمن های علمی با سازمان حرفه ای در زمینه های مرتبط خارج از دانشگاه و همچنین در بازار کار گفت: ایجاد ارتباط موثر بین انجمن های دانشجویی و مراکز خارج از دانشگاه بسیار عملی و مفید است زیرا دانشجویان را به سمت فضای حرفه ای و علل این شکوفایی استعدادهای آنها و تجلی توانایی های آنها است.

بیشتر بخوانید  هشدار نسبت به شیوع رو به رشد بروسلوز در مهریز

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید