مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: این عملیات دست آوردهای تاریخی دارد.

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران-۳۱ فروردین ماه- گفت: با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: نیروهای مسلح کشورمان با پیروزی‌های غرور آفرین بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلاب باشند و در این عملیات ولایت مداری نیرو های مسلح به منصه ظهور رسید.

وی افزود: عملیات وعده صادق دستاوردهای تاریخی دارد که به چهار دستاورد آن اشاره خواهم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دستاورد اول عملیات وعده صادق را تحقق آیات قرآن خواند و با اشاره به سوره عنکبوت گفت: این آیه الهی وعده خدا را محقق کرد چون پهپادها و موشک‌های نقطه زن نیروهای هوایی از گنبد آهنین عبور کردند و این درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی بود.

امیر حیدری دستاورد دوم این عملیات را محقق کردن فرامین امام انقلاب دانست و گفت:رهبر انقلاب در خطبه‌های عید سعید فطر امسال فرمودند: رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد و رزمندگان سپاه اسلام با کمک ارتش جمهوری اسلامی آنها را تنبیه کردند و این رژیم بداند که اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقایع شب گذشته در اصفهان هم گفت: اگر اشیا پرنده مشکوک در آسمان کشور عرض اندام کنند مورد آماج پدافند هوایی قدرتمند ما قرار خواهند گرفت و بی نصیب هم نخواهند بود، هر چند اشیاء دیشب مشکوک بودند، اما پدافندی کشورمان با هوشمندی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید  نماینده مجلس از آغاز مذاکرات احیای برجام در هفته جاری خبر داد -

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *