خط قرمز نیروی پلیس حفظ و تثبیت امنیت است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار کاظم رضایی در ارتباط تصویری با خانواده شهید امنیت Swandom دارگام فقط وی گفت: صفوف مردم غیور خوزستان همیشه از مخالفان جدا شده و اجازه نمی دهد گروه های مرتبط با بیگانگان امنیت و آرامش خوزستان را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: الزامات به درستی مردم نجیب خوزستان را می توان درک کرد ، دولت و مقامات مربوطه باید برای پاسخگویی تلاش کنند در انتظار و این مطالبات مردمی است ، اما در این بین ما شاهد تحرکات براندازانه برخی مخالفان و فرصت طلبان هستیم.

رضایی یادآور شد: پس از شروع خشکسالی ، تنش آبی و کمبود منابع آبی ، در حالی که این مشکل برای لایه ها است ناهمسان مردم شریف و استانداران عزیز استان خوزستان مخصوصاً دامداران و دامداران عزیز و دهقانان محترم.

وی افزود: خط قرمز پلیس ؛ حفظ و حفظ امنیت پایدار ، حفاظت از بیت المال ، امنیت و دارایی مردم است.

سردار رضایی ، شهادت داده شد Swandom دارگام فقط وی در حین انجام مأموریت برای تأمین امنیت مردم ، از جنایتکاران مسلح و مخالفان فرصت طلب ، خطاب به خانواده شهید گفت: یاد و ما یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه می داریم و خود را در آن حفظ می کنیم قرعه کشی ما این را مدیون خانواده های بزرگوار شهدا هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت به آنها دریغ نخواهیم کرد. قطعاً عاملان شهادت این شهید برای امنیت انتظار مجازات شدید دارند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به ویژگی های این شهید بزرگوار افزود: ما به وجود چنین همکاران مجاهد ، انقلابی و ایثارگری که برای محافظت از امنیت مردم به جان خود می افتند افتخار می کنیم. به لطف وجود چنین پلیس های عظیم فوردانی نظم و امنیت مقدس کشور را حفظ می کند.

بیشتر بخوانید  به مرحله نهایی مذاکرات وین نزدیک می‌شویم

سردار رضایی به همراه برادر شهید که پس از حرکت مجرمان مسلح و مخالفان از ناحیه پا مجروح شده بود ، گفتگوی ولایتی غیور و شخصیت این مرد غیرت پوشیده لباس سبز را در برابر نیروهای امنیتی ناامن ستودند.

دیدگاهتان را بنویسید