خطوط هوایی ایالات متحده خدمه خود را پس از تعطیلات کرونی فراخواند – اخبار اقتصادی جهان – اخبار اقتصادی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش رویترز ، خطوط هوایی آمریكا روز پنجشنبه در نامه ای به كارمندان خود گفت كه حدود 3،300 مهماندار هواپیما را كه در پاسخ به تقاضای فزاینده در فصل سفرهای تابستانی به مرخصی داوطلبانه رفته بودند ، از این كشور خارج كرد.

براساس این گزارش ، هواپیمایی آمریكا همچنین اعلام كرد كه استخدام حدود 800 مهماندار هواپیمای جدید را تا مارس 2022 آغاز خواهد كرد.

این شرکت گفت که افزایش تقاضای مشتری و مسیرهای جدیدی که از اواخر سال جاری افتتاح می شود به این معنی است که برای ادامه کار این شرکت های هواپیمایی به ناظران بیشتری نیاز داریم.

سال گذشته ، هنگامی که دولت ایالات متحده برای کارگران هواپیمایی به حالت تعلیق درآمد و هزاران نفر دیگر از برنامه های مرخصی داوطلبانه برای کاهش هزینه های شرکت در طول اپیدمی استفاده کردند ، هواپیمایی آمریكا حدود 8000 مهماندار هواپیما اعزام كرد. مرخصی بدون اجرت اجباری ارسال کنید.

اما از آنجا که تقاضای سفر به دلیل واکسیناسیون سریع علیه ویروس کرونا و بیماری Covid_19 و کاهش محدودیت ها افزایش یافته است ، شرکت های هواپیمایی در تلاشند کارمندان خود را جلب کنند ، در غیر این صورت با پایان یافتن دور سوم کمک های دولتی در ماه اکتبر ، مشاغل آنها را به خطر می اندازد.

شرکت های هواپیمایی آمریکایی در مجموع 54 میلیارد دلار برای پوشش حقوق کارمندان خود در بحران کرونا دریافت کردند.

این کمک ، همراه با افزایش تقاضای سفر ، به شرکت هواپیمایی دلتا کمک کرد اولین سود سه ماهه خود را از زمان شیوع روز چهارشنبه ثبت کند.

بیشتر بخوانید  رگبار باران و رعد و برق در ۱۱ استان کشور

خطوط هوایی آمریكا كه قرار است پنجشنبه هفته آینده گزارش سود سه ماهه دوم خود را منتشر كند ، اعلام كرد كه می تواند سود كم را نیز گزارش كند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید