خطر قطع برق جان بیماران کرونر را تهدید می کند / دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: ما هنوز نمرده ایم – اخبار از اصفهان – اخبار استانها تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهانقطعی برق مشکلی است که امروزه شهروندان اصفهانی با آن روبرو هستند و این مشکلات زیادی را در این فصل گرم برای آنها ایجاد کرده است. اما قطعی برق در بیمارستان ها با قطع برق در خانه ها و جاهای دیگر بسیار متفاوت است ، بنابراین خدای ناکرده بیماری که به ونتیلاتور متصل است می تواند بمیرد. هیپوکسی برای بیماران کرونری که تحت اکسیژن هستند بسیار خطرناک است و اگر در حین قطع برق و اتصال مجدد به منبع برق اضطراری دچار هیپوکسی بحرانی شوند ، باید این نکته را بخاطر بسپارید.

به گفته پزشکان ، در هنگام قطع برق در بیمارستان ها ، برخی از فن ها که توربین هستند کاملاً از کار افتاده و حرکت اکسیژن تأثیر بدی بر روی بیمار خواهد گذاشت. وقتی این اتفاق می افتد تا کادر پزشکی بتوانند اکسیژن را دوباره پر کنند ، بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب می توانند جان خود را از دست بدهند ، زیرا قطعی برق در بیمارستان ها یک فاجعه بزرگ است که در صورت قطع شدن می تواند منجر به بیماری عروق کرونر قلب شود. منبع تغذیه این خطر را به خطر می اندازد و حتی ممکن است منجر به مرگ آنها شود.

هیچ کشته ای به دلیل قطع برق در بیمارستان های استان اصفهان گزارش نشده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ، با اشاره به موضوع قطعی برق و مشکلاتی که در بیماران ایجاد می شود ، اظهار داشت: خوشبختانه هیچ مرگ و میر ناشی از قطع برق در این کشور گزارش نشده است. بستری بیماران در بیمارستانهای استان اصفهان. “

بیشتر بخوانید  به نظر شما چند انگور نارس در خوشه آخر قرار می گیرد؟

آرش نجیمی افزود: بیمارستان های ما بعد از محافظت غیرفعال كه در بیمارستان ها انجام شد و نقاطی كه باید براساس آن حفاظت انجام شود ، تغییراتی ایجاد كردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه برق اکثر بیمارستان های استان از دو فیدر تأمین می شود ، گفت: در صورت قطع برق در یک منطقه ، برق از انبار بعدی تأمین می شود و با برق مواجه نخواهیم شد قطع جریان. “

وی ادامه داد: همه بیمارستان ها مجهز به تجهیزات UPS برای جلوگیری از قطعی برق و همچنین برق اضطراری برای تأمین نیروی لازم در صورت عدم برق هستند تا زندگی بیماران به دلیل قطع برق به خطر نیفتد.

نجیمی افزود: در بیمارستان های اصفهان این اطمینان وجود دارد که هیچ بیماری به دلیل قطع برق فوت نکرده و خوشبختانه تاکنون هیچ فوت در بیمارستان های اصفهان گزارش نشده است.

انتهای پیام / 166 / ت

دیدگاهتان را بنویسید