خطرناک ترین مشاغل دنیا


مراقب شغلی باشید که در آینده انتخاب می کنید. مشاغل بسیار خطرناک در دنیا تعداد زیادی از آنها وجود دارد. بسیاری زندگی خود را وقف حرفه خود کرده اند. در این گالری عکس چند نمونه از مشاغل خطرناک در آلمان را مشاهده می کنید.

خطرناک ترین مشاغل دنیا

خطر سقوط – ظروف شیشه ای

فردی که پنجره های آسمان خراش را تمیز می کند نباید در ارتفاعات گیج شود. هر چند برای این کارگروه انواع تدابیر امنیتی در نظر گرفته شده است، اما همچنان یکی از خطرناک ترین مشاغل محسوب می شود. بسیاری از شیشه گیرها با تمیز کردن شیشه ها جان خود را از دست می دهند.

خطرناک ترین مشاغل دنیا

خطر جنگ – سربازان

هر روز در گوشه و کنار دنیا اخبار جنگ به گوش می رسد. اکثر سربازانی که در جنگ ها شرکت می کنند در خطر مرگ هستند. وظیفه نیروهای آلمانی در افغانستان حفظ صلح، دموکراسی و کمک به بازسازی کشور بود. این سربازان قرار است تا پایان سال 2016 افغانستان را ترک کرده و به کشور خود بازگردند.

خطرناک ترین مشاغل دنیا

پرواز بر فراز ابرها – خلبان

همه می گویند که هواپیما امن ترین حمل و نقل عمومی است. اما خلبانی همچنان یکی از خطرناک ترین مشاغل است. در صورت سقوط هواپیما، فاجعه ای رخ می دهد که در آن صدها نفر جان خود را از دست می دهند. احتمال زنده ماندن مسافران هواپیما پس از سقوط صفر است.

خطرناک ترین مشاغل دنیا

آتش نشانی – آتش نشانی

آتش نشان ها فقط در مواقع آتش سوزی به مردم کمک نمی کنند. آنها آماده کمک در هنگام سیل، طوفان و حوادث مشابه هستند. در آلمان 134000 نفر به صورت افتخاری در آتش نشانی های مختلف کار می کنند و 40000 نفر به صورت حرفه ای آموزش دیده اند. بسیاری از این افراد زندگی خود را وقف امنیت بیشتر زندگی شهروندان می کنند.

بیشتر بخوانید  عکس جدید شهرزاد کمال زاده در جزیره هرمز با موضوع رویایی!

خطرناک ترین مشاغل دنیا

تعقیب و گریز برای مجرمان – افسران پلیس

تعقیب مجرمان با سرعت 200 کیلومتر در ساعت در جاده ها معمولا در فیلم های اکشن دیده می شود. اگرچه افسران پلیس هر روز با چنین وظیفه ای روبرو نیستند، اما لحظات خطرناک زیادی در زندگی کاری آنها وجود دارد. پلیس پس از درگیری، سرقت یا تصادف در صحنه خواهد بود. موقعیت های زیادی وجود دارد که در آن افسران پلیس احساس خطر می کنند.

خطرناک ترین مشاغل دنیا

شرایط کاری دشوار – ماهیگیران

ماهیگیران باید هزاران تن ماهی را از دریا صید کرده و به ساحل بیاورند. ماهیگیری در دریا و در شرایط آب و هوایی متغیر بسیار دشوار است. با کمک دستگاه های رادار مدرن، ماهیگیران از آب و هوا آگاه هستند، اما وظیفه آنها مقاومت در برابر قدرت غیرقابل پیش بینی طبیعت است. حتی مدرن ترین دستگاه های رادار نیز در چنین شرایطی به خوبی کار نمی کنند.

خطرناک ترین مشاغل دنیا

احتمال سقوط – سقف گیر

در هر صورت کارگران ساختمانی سقف خانه ها را به گونه ای می سازند که رطوبت از بیرون به داخل ساختمان ها نشت نکند. بواسیر را مانند شیشه سازان نباید در ارتفاعات اشتباه گرفت. با وجود تمام تدابیر امنیتی، باز هم اتفاق می افتد که یکی از سقف سازان به این شکل سقوط می کند و حتی جان خود را از دست می دهد. بی دلیل نیست که شرکت های بیمه سقف آن را خطرناک ترین تجارت می شناسند.

خطرناک ترین مشاغل دنیا

خطر سقوط درختان – برش درختان

اگرچه الزامات ایمنی سختگیرانه ای برای چوبگیرها وجود دارد، اما حوادث زیادی برای چوبگیرها اتفاق می افتد. اره های برقی به قدری تیز و قوی ساخته شده اند که در صورت بی دقتی می توانند به سرعت اعضای بدن را قطع کنند. درختان همیشه در جهت درست نمی افتند و ممکن است درخت یا شاخه های آن روی قیچی ها بیفتد و به آنها آسیب برساند.

بیشتر بخوانید  یک ایرانی در کابینه بایدن!

خطرناک ترین مشاغل دنیا


دیدگاهتان را بنویسید