مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خطرناک ترین محله های شیراز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سلام جدید – خدمات گردشگری: شیراز از آن شهرهایی است که چهره واقعی خود را به همه نشان نمی دهد. اگر مسافر هستید و ده روز را در شیراز در باغ ارم، باغ عفیف آباد، هات داگ پامچال و ارگ کریم خان سپری کنید، وقتی برگردید با خود خواهید گفت شیراز چه جای شگفت انگیزی است، چقدر زیبا، مدرن و تمیز است. است. اما اگر فقط یک روز بیشتر در شیراز بمانید، ناگهان صحنه های خطرناکی را خواهید دید که شما را شگفت زده خواهد کرد. این مقاله مربوط به روز یازدهم است. در روزی که معمولا هر مسافری را شگفت زده می کند، سه محله خطرناک شیراز را به شما معرفی می کنیم.

خطرناک ترین مناطق شیراز؛ بلوار

فرض کنید یک روز بیشتر از ده روز سفر معمولی در شیراز اقامت کرده اید، با همسر دلبندتان در یکی از زیباترین بلوارهای ایران، بلوار چمران، در کنار دسته ای از چمن های قدیمی قدم می زنید، هتل چمران به شما نشان می دهد. یک فضای بسیار مدرن در سمت راست شما. همانطور که به همسرت می گویی: «عزیزم، ما سال آینده میریم فرانسه»، ناگهان می شنوی که یکی با کسی زمزمه می کند: «بیشی بیشی»، سرت را بر می گردی.

چهار جوان را می بینید که سرشان پایین است که پشت بوته ها پنهان شده اند و قلیان در دست دارند. بیشتر چک می کنی می بینی ماشین شهرداری آمده قلیان هایشان را جمع کند. ماشین شهرداری نگاهی به اطراف انداخت، جوانان را ندید و از آنجا گذشت.

اوضاع به حالت عادی برگشته، راه را ادامه می‌دهی و دور می‌زنی تا دوباره مسیر بلوار را در آن هوای بی‌نظیر تجربه کنی، ناگهان همان چهار جوان را می‌بینی که چند جوان دیگر را به قصد کشتن کتک می‌زنند. با فریاد کوتاهی: عسگر چی شد؟ و سعی می کنید با گرفتن اولین ماشین از نرم افزار گوشی از این وضعیت فرار کنید.

بیشتر بخوانید  طالبان یک دهه بعد علت کشته شدن ملاعمر را اعلام کردند

خطرناک ترین محله های شیراز

در همان زمان، از جمعیت خواهید شنید: “هی بچه، تو از بلوار می آیی.” یعنی کسی که محل حضور قلیان‌فروش‌ها را به شهرداری اطلاع داد، خودش و هرکسی که همراهش بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از قضا قلیان‌فروش‌ها بچه‌های بلوار یکی از خطرناک‌ترین محله‌های شیراز بودند.

بلواردی همان آبوردی است. محله ای که در گذشته یکی از خطرناک ترین محله های شیراز بود. البته جوانان مهربان و غیور کم نیستند و شهرداری سال هاست که تلاش می کند قلیان فروشی گوشه و کنار و فال آجیل را از اقتصاد بلوار حذف کند و اگر کسی محل تعزیرات را به اطلاع می رساند. مورد ضرب و شتم قرار خواهد گرفت.

سعدی یکی از خطرناک ترین محله های شیراز است

به هر حال راننده تاکسی درخواست شما را می پذیرد و می رسد. همسر نگران خود را از صحنه درگیری و تخته دور می‌کنید و می‌پرسید آیا ممکن است محل مرتبط با نام سعدی یکی از خطرناک‌ترین محله‌های شیراز باشد؟

می بینید که راننده صحنه درگیری را خیلی دوست داشت، بی توجه به شما و بی حرکت، شیشه را پایین انداخت و سعی کرد از دور دعوا را مدیریت کند: “در ملاء عام کتکش بزن، ریکو کوچولو”، در واقع این جمله به معنای کتک زدن آن فرد لاغر و چاق است. ذره برای جسم مستقیم. زن دوباره شما را صدا می کند: «عسگر» و انتظار دارد راننده را متقاعد کنید که حرکت کند، می گویید: «آقای راننده» و قبل از اینکه جوابی بگیرد، راننده هم پیاده می شود و به دلیل نامعلومی درگیر درگیری می شود و کسی را می کشد او دعوا می کند

بیشتر بخوانید  هوش مصنوعی و تحصیل | تلاش شرکت‌ها برای استفاده بهینه

شما را متعجب می کند که آیا راننده یکی از ساکنان این درگیری را می شناخت یا نه! شما در حال خروج هستید که راننده برگشت. قبل از اینکه بپرسید توضیح می دهد که “آمو و ویساده در ملاء عام فحاشی می کنند” در واقع راننده در هیچ یک از گروه های درگیری نبوده و فکر می کند در جریان درگیری فردی که فحش و نفرین می کند باید کتک بخورد و او یک پیاده است. برای شکست دادن فحاشی

برای دلجویی از همسرت، از راننده می‌خواهی که تو را به بستنی‌فروشی سعدی ببرد، جایی که قبلاً سعدی را ملاقات کردی و بستنی شگفت‌انگیزی خوردی، اما نمی‌دانی که سعدی واقعاً سعدی دیگری است در روز یازدهم. راننده می گوید: من بچه سعدی هستم. در واقع می گوید که خودش در آخر مقصد یعنی در سعدی به دنیا آمده است. یکی دیگر از خطرناک ترین محله های شیراز.

در حوالی خیابان سعدی، یک رنو قدیمی از چهارراه به بیرون پرید و راننده را ترساند، راننده پیاده شد و در حالی که دلیل دور شدن رنو با این سرعت را متوجه نشد، با راننده رنو درگیر شد. راننده رنو که انتظار ندارید به هیچ نوع سلاحی مسلح شود، چوب چوبی را که اساساً در رنو نمی گنجد، از جایی دور داشبورد بیرون می آورد و بدون اینکه مستقیماً به راننده شما برخورد کند، به شیشه ها می زند. ، از وحشت فریاد می زنی و از ماشین بیرون می پری. .

داری می دوی و می بینی جمعیتی روبه رویت می دوند، فکر می کنی داره به سمتت میاد، دست زن رو می گیری و روی زمین می نشینی و چشمات رو می بندی، اما از کنارت می گذرن و همه به سمت راننده رنو نشانه می روند. و همراهش

بیشتر بخوانید  رنگ پیراهن تیم ملی ایران مقابل آمریکا مشخص شد

خطرناک ترین محله های شیراز تا دی پیاله

برای فرار از محل در را بگیرید و بگویید: “هتل هما” راننده می گوید باید برای دوستش بسته بگیرد و بعد به شما تحویل می دهد، قبول می کنید اما نمی دانید که چند دقایقی بعد به ده پیاله می رسی، یکی از خطرناک ترین محله های شیراز با کوچه های باریک، به راننده می گویی که روز سختی سپری کرده ای و می خواهی زودتر به هتل برسی، راننده پیاده شده و بسته ای دریافت می کند. از مرد جوانی جلوی مغازه. “مواد مخدر!” از خودت بپرس

خطرناک ترین محله های شیراز

راننده با خونسردی از کوچه خارج شد و اتفاق خاصی نمی افتد، چند خیابان آن طرفتر رفت و با آرامش بسته را تحویل داد و کمی بعد شما را به مقصد رساند. راننده که پیاده می شود می پرسد چند روز می خواهی بمانی؟ شما می گویید روز یازدهم می گوید سریع برگرد!

قصد ما معرفی خطرناک ترین محله های شیراز بود که امیدواریم کمی با آنها آشنا شده باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *