خشونت معلم این بار در شیراز/ تنبیه بدنی دانش آموزان توسط معلمان!



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس با تایید محتوای فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان منتشر شده توسط معلم، به تشریح این مشکل پرداخت و بر حساسیت بالا در این موارد تاکید کرد. نظارت جدی بر این گونه مسائل

حمیدرضا شعبانی به ایسنا گفت: حوالی ظهر شنبه 15 اردیبهشت ماه در کلاس دهم دبیرستان ناصریان شیراز یکی از معلمان دانش آموزی را که شنبه شب فیلمش در فضای مجازی منتشر شده بود تنبیه کرد و باعث واکنش سریع آموزشی شد.

شعبانی با بیان اینکه اولین موضوع امروز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه از طریق آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز رصد شد.

این مقام مسئول در عین حال با تاکید بر اینکه تنبیه بدنی، حرمت دانش آموزان و معلمان یکی از خطوط قرمز آموزش و پرورش است، گفت: با توجه به اینکه رفتارهای غیرقانونی صورت گرفته، قاعدتا بر این موضوع نظارت می شود.

شعبانی با بیان اینکه در اولین فرصت با معلم و دانش آموز تماس گرفته می شود و ماجرا پذیرفته می شود و مسائل طبق قانون حل می شود، می گوید: آموزش و پرورش فارس همواره برای حفظ و ارتقای دانش آموزان و معلمان تلاش کرده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرا و اشاعه رفتارهای پیشگیرانه در آینده شاهد چنین حوادثی در محیط های آموزشی نباشیم.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا در 31 مرداد 1401 منتشر شد/ کرونا جان 62 ایرانی دیگر را گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید