خسوف های پیش بینی نشده از کنترل استان خارج شده است / قربانیان قطعی برق باید در وب سایت توانیر ثبت نام کنند


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری ، سید کاظم حسینی کارنامی صبح امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از مرکز اعزام استان مازندران اظهار داشت: در روزهای اخیر تعادل تولید و توزیع ما مشکل ساز شده است. “

وی افزود: در حال حاضر میزان تولید ما بین 45 تا 50 هزار مگاوات است اما میزان مصرف ما 65 هزار مگاوات بود و نزدیک به 20 هزار مگاوات در کشور کمبود داشتیم.

رئیس توزیع برق مازندران گفت: روز گذشته طرحی برای کاهش حجم قطع برق خانگی در کشور ارائه شد که با اجرای این طرح از میزان قطعی برق در استان های شمالی کشور کاسته می شود تا حدی در قالب دولت متمرکز دولت استان را ترک می کند.

وی حداکثر میزان مصرف استان مازندران را از 2000 تا 2200 مگاوات اعلام کرد و افزود: روز دوشنبه باید 2200 مگاوات مصرف می کردیم اما میزان سهمیه ای که به ما داده شد 1200 مگاوات بود.

حسینی با اعلام اینکه برنامه ریزی برای کاهش تولید در صنایع تولیدی و فولاد در دستور کار قرار دارد ، افزود: با اجرای این طرح از حجم خاموشی منازل به میزان قابل توجهی کاسته می شود.

وی با اعلام اینکه کمتر از یک درصد مشترک صنعتی داریم ، گفت: “با تصمیمات اخیر ، روند قطع برق در استان مازندران مناسب شده است. در برخی موارد ، قطعی برق توسط مرکز انجام می شود. در مازندران 39 داریم فیدرهایی که برق مراکز پزشکی را تأمین می کنند. بیمارستان های غذایی. ما به هیچ وجه آن را کاهش نمی دهیم و نمی خواهیم.

بیشتر بخوانید  ​خبر خوش از افزایش حقوق بازنشستگان

رئیس توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به کاهش بارندگی و تأثیر آنها بر تولید برق گفت: به دلیل مشکل کمبود آب ، نزدیک به 6000 مگاوات برق کمتر تولید می شود.

وی با اعلام اینکه رمز ارز یکی از دلایل فشار بر برق در کشور است ، افزود: سال گذشته کمتر بود و امسال به مراکز خانگی سرایت کرد و از طرف دیگر شاهد افزایش دما هستیم. “

حسینی با اعلام اینکه سالانه 50 هزار مشترک به تعداد مصرف کنندگان برق در استان مازندران اضافه می شود ، گفت: از سال 92 تاکنون نزدیک به 350 هزار مشترک به کاندیداهای برق استان افزوده شده است.

وی در مورد مصدومان گفت: آسیب دیدگان باید در سایت توانیر ثبت نام کنند و بلافاصله پس از عقد قرارداد بیمه پرداخت می شود.

انتهای پیام / 86004 / غ


دیدگاهتان را بنویسید