خسارت سیل تابستانی در 6 شهر مازندران / میزان دقیق خسارت تا 72 ساعت آینده اعلام می شود


علی عسگر احمدی در گفت وگو با فارس نیوز در ساری درباره خسارت سیل اخیر در مازندران ، با اشاره به سیلاب تابستانی در 6 شهر مازندران ، اظهار کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب دیشب به برخی مناطق مازندران خسارت وارد کرد. از جمله شهرهای سوادکوه ، سوادکوه شمال ، نوشهر ، بابل ، آمل و کلاردشت.

وی به آن اشاره کرد سیل وی گفت: “به دلیل این شرایط ، ما همه نیروها را برای خدمت و کمک آماده کرده ایم.”

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: امشب بارندگی ها در شهرهای سوادکوه ، آمل و بابل شدیدتر است و هشدارهای لازم در این زمینه داده شده است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به هشدار نسبت به احتمال جاری شدن آب و وقوع سیلاب های محلی و نقطه ای ، افزایش حجم آب در رودخانه ها ، رانش زمین و صخره ها در مناطق کوهستانی استان ، به مردم برای توقف تردد و تخلیه در امتداد نیاز داریم. رودخانه ها.. “و از مشکلات باید اجتناب شود.

احمدی بر ضرورت همراهی بیشتر افراد با نیروهای امدادی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مردم باید در هنگام عملیات نجات به توصیه ها و هشدارها مانند دور ماندن از رودخانه ها و سایر مصالحی که به این موارد توجه نمی کنند توجه کنند. خطرات را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: همچنین از روز گذشته با وجود هشدار مبنی بر جلوگیری از تردد غیر ضروری مردم به مناطق ییلاقی استان ، اما متأسفانه برخی از مردم به هشدارهایی مبنی بر تردد در مسیر تابستانی برای شما خطری نمی كنند.

بیشتر بخوانید  اجرای طرح زوج و فرد از فردا

در پایان مدیرعامل مدیریت بحران مازندران گفت: ارزیابی نهایی و تجمیع خسارت ها در حال انجام است که حدود 48 تا 72 ساعت به طول می انجامد.

انتهای پیام / 86034 / ج


دیدگاهتان را بنویسید