خسارت باران شدید تابستان در کهگیلویه و بویراحمد



ایسنا / کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت باران های تابستانی در آن استان خبر داد.

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد میزان خسارات وارده در اثر بارندگی شدید تابستان تاکنون اظهار داشت: اگرچه چند روز پیش رسانه ها از ورود این سامانه بارشی به استان مطلع شدند اما شاهد خسارت در برخی از شهرها بودند کهگیلویه و استانهای بویراحمد ، از جمله بویراحمد ، دنا ، چرام و مارگون.

وی با بیان اینکه در اثر بارندگی تعدادی از حیوانات عشایری استان از بین رفته اند ، افزود: برخی از خانه های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز آسیب دیده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بارندگی ها به راه های ارتباطی استان از جمله راه های روستایی آسیب رسانده است.

محمدی گفت: همچنین 2 مزرعه پرورش ماهی در منطقه تنگ مریان یاسوج خسارت زیادی دیده اند.
وی ادامه داد: طبق پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا عصر فردا در منطقه ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم مردم استان مراقبت های لازم را انجام دهند ، نکات ایمنی را رعایت کرده و از حضور در رودخانه ها خودداری کنند.

محمدی گفت: با توجه به اینکه این سامانه بارشی تا عصر فردا در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است و میزان خسارت ناشی از این بارش بلافاصله پس از بررسی و ارزیابی لازم اعلام می شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  برای خودت تو خونه بال مرغ کبابی با مرینیت ماست و رب گوجه درست کن! | طرز تهیه بال مرغ کبابی با مرینیت ماست و رب گوجه +ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید