مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خرید کپسول آرد نخود برای کاهش وزن و درمان اعتیاد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس پیشگیری دهم تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که اقدام به تولید کپسول های تقلبی کاهش وزن، ترک اعتیاد و… می کردند، خبر داد. و آنها را در چند عطاری توزیع کرد.

سرهنگ رسول بهرامی رئیس دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: چندی پیش ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو از فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی در چند عطاری واقع در منطقه خانی آباد مطلع شدند. -Nav. حقیقت این است که. در این راستا هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شده است.

وی ادامه داد: مسئولان در بازدید از این عطاری ها که 4 عطاری بود، مشخص شد که همگی داروهای تقلبی را از کارگاه خانگی دریافت کرده اند، خانه به گفته خودشان فرسوده است.

رئیس پلیس پیشگیری دهم تهران بزرگ با بیان اینکه 2 نفر در محل این ساختمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، گفت:

بهرامی با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد در اعترافات خود اعتراف کردند که هنگام تهیه یک شیشه خالی از کپسول دارویی اقدام به پرکردن آن از پودر و قرار دادن آن با عناوین کپسول کاهش وزن، کپسول ترک اعتیاد، اعتیاد کرده اند. کپسول، بهبود میل جنسی، کپسول افزایش وزن و غیره و با قیمت های بالا در اختیار عطاری ها قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه محتویات داخلی این کپسول ها و ترکیب پودرها برای بررسی بیشتر به آزمایشگاه منتقل شد، افزود: نتایج اولیه نشان می دهد که آرد نخود در داخل این کپسول ها ریخته شده و … و هیچ گونه دارویی نداشته است. سودجویان نیز با سوء استفاده از برچسب داروهای اصلی و چسباندن به این کپسول ها، برخی از مشتریان را فریب داده اند.

بیشتر بخوانید  تخریب ساختمان وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس به دستور رئیس دادگستری / فیلم

پرونده های کشف شده توسط متهمان

رئیس پلیس پیشگیری دهم تهران بزرگ درباره نحوه تهیه کپسول های خالی از کپسول توسط این افراد نیز گفت: اتفاقا این موضوع در حال بررسی است. زیرا اساساً کپسول های خالی باید در اختیار شرکت های دارویی باشد و باید دید این افراد چگونه آن اقلام را تهیه می کردند.

بهرامی با بیان اینکه علاوه بر دو نفر دستگیر شده تعدادی از همدستان آنها نیز شناسایی شدند که تحت تعقیب قرار دارند، سازماندهی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *