خرید ویلا ارزان در چمستان



آنچه دیگران می خوانند:

در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد خرید ویلای ارزان بیایید صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه می توانید بدون پرداخت مبالغ هنگفت بیش از توان خود در بهترین نقطه شمال کشور و استان مازندران صاحب یک ویلای خوب با امکانات مناسب شوید.

چمستان را چقدر می شناسید؟

آیا تا به حال نام منطقه چمستان را شنیده اید؟ این منطقه از توابع استان مازندران و شهرستان نور است که از مجموعه ای از روستاهای خوش آب و هوا و بهترین جاذبه های طبیعی تشکیل شده است. اگر به یک مشاور املاک واجد شرایط مراجعه کنید و به آنها بگویید که می خواهید یک ویلا ارزان بخرید، حتما خرید ویلا در چمستان به شما پیشنهاد می کند

ویلاسازان چند سالی است که ویژگی های مثبت و دسترسی عالی چمستان را دیده اند و تصمیم به ساخت ویلا در این منطقه گرفته اند. از طرفی با توجه به قیمت پایین زمین در این منطقه و حمل آسان مصالح برای ساخت ویلا در روستاهای مختلف، ویلاهای ساخته شده در چمستان قیمت نسبتا پایینی دارند و برای افرادی که قصد خرید ویلا با قیمت مناسب را دارند بهترین گزینه محسوب می شوند.

پارک جنگلی کشپل، جنگل واز، چشمه لاویج، منطقه جلاگی و روستای گازناسرا همگی از جاذبه های چمستان هستند. این منطقه تا مرکز تهران حدود 200 تا 250 کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن با شهرستان های نور و آمل به ترتیب 17 و 25 کیلومتر است. خرید ویلا آنجا برای ساکنین تهران و شهرهای اطراف و سایر استانهای نزدیک به مازندران مناسب است.

بیشتر بخوانید  جدیدترین عکس حمید لولایی با همسر سانتال مانتالش

2d50d57c-2b4c-4587-8498-e7343306c37b

خرید ویلا در چمستان با قیمت مناسب

ویلاهای چمستان به چند دسته تقسیم می شوند؟

چمستان منطقه ای است که نسبتاً (در مقایسه با سایر شهرهای شمالی) از سطح دریا فاصله دارد و به همین دلیل ویلاهای واقع در این منطقه به دو گروه جنگلی و شهری تقسیم می شوند. البته در نظر داشته باشید که چمستان به شهر نور بسیار نزدیک است و این شهر زیباترین و معروف ترین ساحل را نیز دارد، بنابراین با خرید ویلا در چمستان می توانید در عرض چند دقیقه هر لحظه به نور بروید و از سواحل زیبای سوتلو لذت ببرید. خوش بگذره.

خرید ویلا جنگلی در چمستان

چمستان زیباترین جنگل ها را دارد و تقریباً همه ایرانی ها این را می دانند، با این اوصاف می توان گفت که ویلاهای جنگلی چمستان نیز زیبا هستند زیرا در دل این جنگل ها ساخته شده اند یا چشم اندازی به این مناطق دارند.

ویلاهای جنگلی چمستان با توجه به موقعیت و متراژ و تعداد طبقات و امکانات با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. پس اینطور نیست که همه ویلاهای جنگلی در چمستان ارزان باشند اما در بین این ویلاهایی که پر از امکانات و متراژ بیشتری هستند مطمئنا قیمت بالاتری خواهند داشت.

اگر به ویلاهای جنگلی علاقه دارید و می خواهید روزهای تعطیل خود را در منطقه ای بکر و دور از هیاهوی شهر سپری کنید، خرید ویلا جنگلی در چمستان برای شما مناسب خواهد بود. زیرا با خرید این ویلا از هیاهوی شهر و دود و ترافیک در امان خواهید بود و از آرامش مطلق جنگل برخوردار خواهید شد.که برای شما فراهم می شود.

بیشتر بخوانید  ممنوعیت صعود به ارتفاعات کوهستانی تهران/ هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان

خرید ویلا شهری در چمستان

دسته دیگری از ویلاهای واقع در منطقه چمستان با توجه به اینکه در داخل شهرک های ویلایی ساخته شده اند، ویلاهای شهری محسوب می شوند. این ویلاها می توانند در داخل جنگل نیز قرار بگیرند یا چشم اندازی به جنگل داشته باشند، زیرا شمستان عموماً جنگلی است و تمامی ویلاهای آن نیز به نوعی جنگلی هستند.

ویلاهای شهری در مقایسه با ویلاهای جنگلی مستقل در چمستان قیمت پایین تری دارند و به همین دلیل افرادی که بودجه کافی برای خرید ویلاهای جنگلی کاملا مجهز ندارند و یا به دنبال سرمایه گذاری کمتری هستند به سراغ این ویلاها می روند.

ویلاهای چمستان به دو دسته تقسیم می شوند که ویلاهای این منطقه یا از یک نوع هستند و یا اینکه ویلاهای آنها کاملاً با یکدیگر متفاوت است و در نتیجه ویلاها از یک نوع نیستند. در این میان، ویلاهای واقع در شهرهایی از همین نوع، روز به روز مقرون به صرفه تر هستند!

ccf5c19c-f001-4fe6-89af-1b1aabb6456f

ویلاهای شهری ارزان در چمستان

همانطور که در ابتدای مقاله چندین بار اشاره شد، چمستان منطقه مناسبی برای خرید است ویلای ارزان قیمت قیمتش همین است و اگر سرمایه زیادی ندارید یا نمی خواهید تمام سرمایه خود را صرف خرید ویلا در شمال کنید، حتما باید به شمستان و ویلاهایش فکر کنید. از طرفی برخی از ویلاهای این منطقه با وجود قیمت پایین به صورت اقساطی به فروش می رسند و این یعنی شرایط عالی!

حالا حتما این سوال برای شما پیش می آید که برای خرید اقساطی ویلای ارزان در شمستان چه باید کرد؟! ابتدا باید با مشاور املاک تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی از ویژگی های ویلاهای مختلف در چمستان، قیمت آنها و نحوه بهره مندی از مزایا و شرایط ذکر شده به دست آورید.

بیشتر بخوانید  ویدئو / سیاه‌ترین روزهای آرامستان‌های مشهد

گروه مشاور املاک دامک ویلا یکی از معروف ترین ها در استان مازندران و به ویژه شهر نور می باشد. کارشناسان ویلاهای دامک با توجه به شناخت منطقه چمستان و ویلاهای آن، بی شک بهترین فایل ها را به شما معرفی می کنند و اطلاعات لازم را به صورت تلفنی در اختیار شما قرار می دهند. جهت دسترسی به شماره تماس کارشناسان و مشاورین فروش ویلا دامک و همچنین مشاهده ویلاهای آماده فروش این گروه به آدرس https://damacvila.com/ نگاه کن

***

این مطلب یک رپورتاژ بوده و شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید