مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خرید نان با کارت نانوا چه زمانی امکان‌پذیر می‌شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

سید محمد هادی با اشاره به اینکه دولت آمادگی دارد محدودیت های تخصیص آرد به نانوایان را رفع کند، گفت: بر اساس عملکرد هر نانوا باید آرد به آن نانوا اختصاص یابد. بنابراین نانوایی هایی که بیشتر کار می کنند می توانند از آرد بهره بیشتری ببرند.

وی همچنین در مورد اینکه چه زمانی امکان خرید نان با کارت نانوایی برای افرادی که کارت اعتباری ندارند، توضیح داد: از نظر فنی کار تمام شده و موارد تدارکاتی باقی مانده است که با همکاری استانداران می توان این فرآیند را تکمیل کرد. ظرف چند روز در هر استان

بر اساس این گزارش، دولت پس از هدف گذاری ارز ۴۲۰۰ تومانی، نانوایی ها را به دستگاه کارتخوان مجهز کرد تا از اختلال در بازار آرد جلوگیری کند و این بازار را ساماندهی کند تا میزان آرد مصرفی هر نانوایی مشخص شود.

در همین رابطه محمد جلال مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سوال که تکلیف افرادی که به هر دلیلی کارت اعتباری ندارند چه می شود؟ وی پاسخ داد: این طرح مبتنی بر تراکنش الکترونیکی خرید نان است. این احتمال وجود دارد که به هر دلیلی برخی از هموطنان در زمان خرید نان به کارت بانکی دسترسی نداشته باشند یا موجودی روی کارت بانکی آنها وجود نداشته باشد یا اتباع خارجی باشند.

بیشتر بخوانید  المپیک توکیو پرین بهترین بازیکن کانادا شد. غفور بهترین بازیکن ایران است

در همین راستا در زیرساخت های فنی تدبیری در نظر گرفته شده تا نانوایان اطلاعات یکی از کارت های بانکی خود را در سامانه مورد نظر خود ثبت کنند و در صورت مراجعه شخصی که فاقد کارت بانکی است، بتوانند وجه نقد دریافت کنند. از مشتری و استفاده از کارت او برای فروش نان.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *