خرید ملک داماد قالیباف در ترکیه



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پسر رئیس مجلس با رد ادعای خرید ملک داماد خانواده کلیباف در ترکیه، گفت: همه در ترکیه سند ملکی به نام این افراد پیدا کردند، آن ملک برای خودشان اما در غیر این صورت باید باشند. مطابق قانون رفتار شود.»

پس از ادعای برخی رسانه ها و یکی از نمایندگان سابق مجلس مبنی بر خرید ملک توسط داماد رئیس مجلس ترکیه، الیاس کلیباف این ادعا را تکذیب کرد و با ارائه گذرنامه آقای بحیرایی ادعا کرد که اسناد منتشر شده جعلی است.

وی گفت: توسعه دهندگان به دروغ اخبار خرید ملک در ترکیه را منتشر کردند که همه امضاهای آن جعلی است.

الیاس کلیباف تاکید کرد: احتمالاً نام پدر آقای بحیرایی در اطلاعات شخصی ایشان پیدا شده است که در ادامه بیانگر پروژه ای بودن تخریب است در حالی که وی هنوز برای خرید ملک به ترکیه نرفته است. معلوم است که برای نابودی آقای کلیباف یک سری دروغ ها سر هم کردند.

وی افزود: همه در ترکیه به نام این افراد سند ملکی پیدا کرده اند، آن ملک برای خود اما اگر غیر از این است باید طبق قانون با آنها برخورد شود. امضای این افراد و همچنین عبارت بحیرایی در گذرنامه متفاوت است و با آنچه در مدارک جعلی منتشر شده در تضاد است.

فرزند رئیس مجلس درباره برخی احتمالات شکایت از وحید اشتری گفت: در مورد آقای اشتری ابتدا باید توسط دستگاه های امنیتی پشت پروژه ای که ایشان استفاده کردند مشخص شود. شکایت از آشتارا آدرس اشتباه است و امکان تعیین تکلیف پیرامون شبکه اصلی طراح این پروژه را غیرممکن می کند.

بیشتر بخوانید  درخواست دسترسی به داده‌های اقتصادی ایران رد شد


دیدگاهتان را بنویسید