مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خرید عسل کوهی اصل از فروشگاه هیرودنا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


از گذشته های دور عسل طبیعی از زنبور عسل ساخته شده بود و بومیان مناطق مختلف از آن استفاده می کردند. عسل کوهی یکی از انواع عسل هایی است که طرز تهیه و خواص خاصی دارد. در حال حاضر زنبورداران در شهرها و کشورهای مختلف به تولید و عرضه عسل می پردازند که برخی از آنها کیفیت بسیار بالایی دارند. در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد عسل کوهی در اختیار شما قرار دهیم و تفاوت آن را با سایر نمونه های عسل فهرست کنیم. در پایان فروشگاه هیرود را به شما معرفی می کنیم و با خرید عسل هیرود از این مجموعه می توانید از کیفیت بی نظیر آن مطمئن شوید.


خرید عسل کوهی اصل


عسل اصل چگونه تولید می شوند؟

جالب است بدانید عسل اصل همان عسلی است که به عسل وحشی معروف است و توسط زنبورهای وحشی در دامان طبیعت و در شکاف کوه یا شاخه های درخت در نقاط دورافتاده و دست نخورده تولید می شود. اما اکنون بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان این محصول عسل وحشی و عسل کوهی را در یک دسته طبقه بندی می کنند. در ادامه قصد داریم این دو نوع عسل اصل را از هم جدا کرده و هر کدام را جداگانه معرفی کنیم.


عسل طبیعی: این نوع عسل محصولی کاملا ارگانیک بوده و بدون دخالت انسان تولید می شود. به این ترتیب عسل توسط زنبورهایی تولید می شود که اغلب شکل ها و فرم های متفاوتی از کندوها دارند، داخل کندوهایی که در شکاف سنگ ها، صخره ها یا روی تنه درختان ایجاد می شوند. در زمان های قدیم این نوع عسل به عنوان «شکار عسل» برداشت می شد که بومیان این منطقه انجام می دادند و هنوز هم در مناطقی از هند و نپال انجام می شود و شکار این نوع عسل کوهی دو بار در سال در بهار است. . و پاییز. انجام شد. البته باید تحت مراقبت های مناسب و به صورت ویژه کار کرد تا کل کندو آسیب نبیند.

بیشتر بخوانید  سس اسپانیولی


عسل کوهی : نوع دیگری از عسل طبیعی و اصل نیز وجود دارد که در این روش عسل مرغوبی نیز به دست می آید با این تفاوت که زنبوردار کندوها را در مناطق کوهستانی قرار می دهد و زنبورها برای تهیه عسل از شهد گل ها و گیاهانی که در این منطقه می رویند استفاده می کنند. این نوع عسل کوهی عمدتاً در مناطق کوهستانی، روستایی و ییلاقی تولید می شود و فاقد آلودگی می باشد. به خصوص اینکه از سموم دفع آفات استفاده نمی شود و زنبوردار برای تامین محصول خود از ظروف شیشه ای استفاده می کند.


عسل طبیعی: نوع دیگری از عسل به نام عسل طبیعی در این نوع مناطق وجود دارد که کندوهای عسل از شهد گل ها و گیاهان منطقه استفاده می کنند با این تفاوت که زنبورداران به صورت استاندارد از سموم دفع آفات استفاده می کنند.


عسل مغذی: نوع دیگری از عسل نیز تولید می شود که تفاوت کلی آن نسبت به عسل های ذکر شده قبلی است. در تولید این عسل زنبور عسل به جای جمع آوری شهد گل ها و گیاهان کوهی و طبیعی که در آن منطقه می روید از شربت قند تهیه شده توسط زنبوردار استفاده می کند. میزان ساکارز موجود در این عسل نسبت به انواع دیگر بیشتر است و دارای برخی از خواص عسل است که چندان طبیعی نیست و لازم است در هنگام خرید عسل شناسنامه کامل این محصول را داشته باشید یا برای خرید عسل کوهی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و کیفیت طبیعی آن را ببینید. .

بیشتر بخوانید  آیا غذایی وجود دارد که حافظه ما را تقویت کند؟


خرید عسل کوهی

اگه میتونی عسل کوهی اصل این عسل به دلیل کیفیت و خلوص بالا می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد و نقش بسزایی در تقویت سیستم ایمنی و حافظه شما داشته باشد. در زیر در مورد برخی از خواص عسل اصل صحبت خواهیم کرد.


خرید عسل کوهی اصل


  • برای ترمیم پوست


عسل کوهی می تواند یک لایه بردار عالی و ترمیم کننده پوست باشد. به همین دلیل از آن به عنوان ماسک خانگی استفاده می شود. این محصول می تواند افتادگی پوست را ترمیم کرده و با از بین بردن ناخالصی های پوست از ایجاد یا افزایش آکنه جلوگیری کند.


  • تقویت و رفع درد شکم

خاصیت تسکین دهنده عسل یکی دیگر از خواص عسل است، افرادی که از دردهای شدید معده رنج می برند با خوردن این عسل می توانند درد، تورم یا زخم معده را به شکلی وصف ناپذیر درمان کنند. خاصیت درمان معده با عسل این است که به طور طبیعی باعث افزایش قند خون نمی شود و برای افراد دیابتی نیز مناسب است.


  • پیشگیری از عفونت

خانم ها می توانند با خرید عسل کوهی و مصرف آن به عنوان نوشیدنی چای، دردهای قاعدگی را تا حد زیادی کاهش دهند. عسل از لخته شدن خون جلوگیری می کند و از عفونت های زنانه در سنین مختلف جلوگیری می کند.


  • تاثیر عسل در شیمی درمانی

اگر بیماری دارید که تحت شیمی درمانی هستید، استفاده از عسل کوهی به مقدار دو قاشق در روز می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن او کمک کند.


  • قدرت حافظه را افزایش دهید

استفاده از عسل کوهی یا عسل وحشی برای تمرکز و تقویت حافظه بسیار مفید است زیرا می تواند در طولانی مدت به ساخت و ترمیم سلول های مغز کمک کند.


هیرودنا med


فروشگاه اینترنتی هرودنا با شعار قهرمان سلامتی تلاش می کند محصولات ارگانیک و سالم را به مشتریان خود ارائه دهد. با مراجعه به سایت عالی در https://herodena.com می توانید تمامی محصولات این مجموعه مانند: عسل کوهی، اسانس های مختلف، روغن های گیاهی من .. انتخاب می کنم و سفارش می دهم و از کیفیت آن مطمئن باشید.


بیشتر بخوانید  طرز تهیه دسر موس انبه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *