خرید ضایعات گوسفند به جای گوشت + قیمت


مجله دلگرم: تجارتی به نام ضایعات گوسفند فروشی نیز در جامعه ظاهر شده است. تصویری در فضای مجازی منتشر شد که ضایعات و استخوان های گوسفند را در فروشگاه ها به صورت بسته بندی با قیمت 12 هزار تومان به فروش می رساند، اما آیا این ضایعات خوراکی است؟


فروش ضایعات گوسفندی قیمت ضایعات گوسفندی

بسیاری از کاربران گلایه کرده اند که چرا ایرانی ها مجبور به خوردن چنین خوراکی هایی هستند که در همه جای دنیا به آن غذای ناسالم می گویند.

جگر و معده مرغ

بسیاری از مدت ها پیش به دلیل ناتوانی در تهیه گوشت گوسفندی به جگر و معده مرغ روی آورده اند تا پروتئین لازم را تهیه کنند، اما حتی مافیای اقتصادی نیز به این دو نوع غذا رحم نکردند.

روزنامه شهروند نوشت: قاچاق 5 کیلوگرم جگر مرغ یکی از اخبار جالب در روزهای اخیر بوده است. خبری که در سال های گذشته کمتر در اخبار قاچاق دیده می شد و اکنون با قاچاق کالاهای عجیب و غریب قیمت دلار را چند برابر کرده است. در

مهدی یوسفکنی، رئیس اتحادیه فروشندگان طیور و ماهی در گفت و گو با «شهروند» گفت: قیمت جگر مرغ در بازار ایران معادل نصف قیمت مرغ است. مثلا اگر مرغ کیلویی هزار تومان باشد جگر آن کیلویی هزار تومان است. اگر قیمت صادراتی بیشتر باشد احتمالا با قیمت مرغ در کشور برابری می کند. وی ادامه داد: با توجه به کاهش هزینه‌های رسمی، جگر مرغ قاچاق برای قاچاقچیان ارزان‌تر از صادرات رسمی است. در


بیشتر بخوانید  خطیب نماز جمعه تهران روز جمعه 27 دی کیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید