خرید بلیت بازی پرسپولیس ذوب آهن دوشنبه ۱۹ اردیبهشت + سامانه خرید بلیط فوتبال





خرید بلیت بازی پرسپولیس ذوب آهن دوشنبه 19 اردیبهشت + نحوه خرید بلیط فوتبال – ایران






خرید بلیت بازی پرسپولیس ذوب آهن دوشنبه 20 اردیبهشت + سامانه خرید بلیت فوتبال چگونه با گروه ورزش ایران باشیم

او از روز دوشنبه تنور داغ رقابت ها در هفته های پایانی لیگ برتر خواهد بود. با ما بمان.

هفته بیست و ششم لیگ برتر پس فردا برگزار می شود پرسپولیس برای رویارویی با ذوب آهن در فولادشهر باید به اصفهان سفر کند و استقلال در تهران میزبان شهر خودرو خواهد بود.

شاگردان جهجه گل محمدی اولین بازی از 5 فینال باقی مانده تا پایان فصل را در اصفهان مقابل ذوب آهن برگزار می کنند. درگیری که با توجه به انگیزه ذوبی ها از بازی زنده و البته موفقیت تارتاروس مقابل پرسپولیس در واکنش به حواشی معمول بازی هایش مقابل سرخپوشان، چندان آسان نخواهد بود. پرسپولیس چند روز بعد باید در خانه خارج از تهران به مصاف دیگر نماینده اصفهان یعنی سپاهان برود! این موضوع شاید در بحبوحه لیگ و نفوذ تماشاگران به ضرر آنها کم باشد، هرچند شاگردان یحیی در اراک هم وارث سپاهان بودند. تراکتورسازی حریف بعدی پرسپولیس است. تیمی که در دیدارهای 60 الی 70 هزار نفری به یاد امام جماعت تبریز چیزی در حد یک تیم ارزشمند تراکتورسازی نشان داده و قطعا با تمام وجود برای ارتقای جایگاه خود در جدول مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  ساحل نقره ای با مرجان های زیبا در کیش

تنها بازی پرسپولیس در تهران در 5 هفته اخیر، دیدار مقابل شهردر در هفته بیست و نهم است. رقابتی که اگر تکلیف سقوط یا عدم سقوط شهر خودرو با زمان برگزاری آن مشخص نشود، می تواند یکی از سخت ترین دیدارهای پرسپولیس برای صعود به استقلال در بالای جدول باشد. بازی هفته گذشته مقابل آتش سپاسی نیز همین شرایط را دارد.

هواداران پرسپولیس و ذوب آهن برای تماشای این دیدار حساس می توانند برای تهیه بلیت این دیدار به سایت footballticket.ir مراجعه کنند.





خطا: محتوا محافظت شده است!!