مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خرید بلیت بازی پرسپولیس آلومینیوم | بلیط بازی پرسپولیس آلومینیوم جام حذفی جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


photo 2024 04 18 21 58 05

برگزاری بازی جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس: آیا بلیت فروشی آغاز شده؟

یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال بین دو تیم برجسته، آلومینیوم و پرسپولیس، در تاریخ جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود. این بازی حساسی است  که علاقمندان به فوتبال به شدت به دنبال آن هستند.

با وجود اهمیت این بازی، هنوز اطلاعاتی درباره آغاز فروش بلیط منتشر نشده است. علاقمندان مترقبانه منتظر هستند تا لینک خرید بلیط این بازی ارائه شود تا بتوانند حضور خود را در ورزشگاه به‌عنوان شاهد این رقابت هیجان‌انگیز اعلام کنند.

بلیت فروشی اینگونه رقابت‌های فوتبالی همیشه یکی از مواردی است که علاقمندان به ورزش و فوتبال تا لحظات نزدیک به بازی منتظر آن هستند. اطلاعات به‌موقع درباره فروش بلیط‌ها و امکان حضور در ورزشگاه، مهم‌ترین راه برای آماده‌سازی علاقه‌مندان به این رویدادها است.

با توجه به اهمیت بازی و علاقه طرفداران، انتظار می‌رود که فروش بلیت ها به زودی آغاز شود و لینک خرید بلیت به‌طور آنلاین اعلام شود.

بلیط‌فروشی برای یک هشتم نهایی جام حذفی بین تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس که در تاریخ جمعه ۷ اردیبهشت ماه و در ورزشگاه امام خمینی اراک ساعت ۱۸:۱۵ برگزار می‌شود، هنوز آغاز نشده است. به محض شروع فروش بلیت، لینک خرید بلیت این بازی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گل اول بارسلونا به رئال مادرید امشب ال کلاسیکو (دیشب) ۱۴۰۱ – ایران چطور
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *