خریدهای قراردادی محصولات کشاورزی در کرمانشاه از 26000 تن فراتر رفت



ایرج صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ، لغو واسطه ها و دلالان را از مزایای اصلی خرید محصولات کشاورزی با مذاکره دانست و گفت: حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشاورزی مهمترین وظیفه تعاون روستایی است. شبکه. ”

مدیر تعاون روستایی کرمانشاه با اشاره به مزایای خریدهای خطی گفت: از دیگر مزایای اقلام خطی برای کشاورزان و خریداران می توان به بهبود کیفیت محصول و حمایت از تولید کننده و مصرف کننده کشاورزی اشاره کرد.

صفایی اظهار داشت: محصولاتی که براساس توافق کشاورزان و بهره برداران این منطقه خریداری و به کاربر نهایی توزیع می شود محصولات کشاورزی و دامی شامل انواع محصولات زراعی ، باغی ، دامی و کشاورزی در استان است.

وی همچنین میزان خریدهای خطی از شبکه تعاونی های تحت پوشش سال گذشته را بیش از 150 هزار تن اعلام کرد و افزود: “خریدهای تضمینی و حمایتی محصولات به صورت فصلی در حمایت از کشاورزان انجام می شود. تعاونی های روستایی با توجه به امکانات ، تجهیزات و همچنین ، یکی از سلاح های قدرتمند دولت در این منطقه است که در تمام نقاط استان گسترش یافته است.

کرمانشاه مرکز کشاورزی در غرب کشور است

به گزارش ایرنا؛ کشاورزی محور توسعه پایدار کرمانشاه و یکی از بخشهای مهم این استان مرزی و چهار فصل است که علاوه بر تأمین نیازهای غذایی استان ، بسیاری از نیازهای کشور را تأمین و تضمین می کند.

کرمانشاه ، استانی وسیع در غرب ایران با مساحت 25000 کیلومتر مربع ، یکی از مهمترین استانها از نظر کشاورزی و منابع طبیعی است ، بنابراین 70٪ مساحت استان منابع طبیعی با بیش از 527،000 هکتار جنگل است. و 1 192،000 هکتار مرتع.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

استان کرمانشاه همچنین دارای بیش از 950 هزار هکتار زمین کشاورزی است که سالانه 4 میلیون و 575 هزار و 814 تن انواع محصولات زراعی ، باغداری ، دامپروری ، صید و آبزیان در این استان تولید می کند.

با 11 اقلیم ، دو برابر بارندگی در مقایسه با میانگین کشوری ، با چهار فصل و تولید بیش از 98٪ محصولات کشاورزی و باغی استان ، از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی کرمانشاه است.

از این ظرفیت برای از بین بردن بیکاری و ایجاد شغل ، افزایش درآمد کشاورزان و تحریک اقتصاد استان استفاده می کند.

از کل جمعیت استان ، حدود 125،000 کشاورز در بخش کشاورزی کار می کنند.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت در 14 شهر ، 31 منطقه ، 32 شهر ، 86 دهستان و 2595 روستا زندگی می کند و 2.4 درصد از جمعیت کشور در این استان زندگی می کنند که 75 درصد آنها در مناطق شهری و 25 درصد هستند. در محدوده های روستایی.

دیدگاهتان را بنویسید