خرمگاه: مصدومیت ها ما را بسیار آزار می دهد / فاگانی داور کلاس جهانی بود – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیممحمد هورامگا در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل سایپا گفت: “اولین چیزی که باید بگویم این است که ما از هواداران خود عذرخواهی می کنیم.” ما تلاش کردیم ، اما نتایج ما خوب نبود. امیدوارم هفته گذشته نتیجه خوبی کسب کنیم و قهرمان مسابقات شویم. در مورد بازی باید بگویم که متأسفانه بی انگیزگی بازیکنان ما را کمی نگران کرد. حدود هفت یا هشت بازیکن را از دست دادیم که پنج نفر از آنها به دلیل مصدومیت ثابت شدند. بازیکنانی که می توانند بسیار تأثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: ما در خط دفاعی به دلیل مصدومیت رنج زیادی کشیدیم و این به دلیل خستگی است که بازیکنان ما سال گذشته در مسابقات قهرمانی داشتند و این فصل را بدون وقفه آغاز کردند و اکنون در آخرین مصدومیت های زیادی داریم دو یا سه بازی داوری بازی را تبریک می گویم. فاگانی در کلاس جهانی این بازی را قضاوت می کند. ما باید فیلم این بازی را بارها تماشا کنیم و ببینیم که Fagani به راحتی و با ظرافت قضاوت کرده است. امیدوارم همه داوران ما به این روز برسند و فاگانی را الگوی خود قرار دهند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این بود که بچه های تیم ضعیف می شوند و بر اساس آنچه نداشتیم ، در خط دفاع به عنوان هافبک بازی کردیم و از جابر انصاری روی پیستون راست استفاده کردیم و به ناچار بازیکنان را جابجا کردیم. “خستگی بازیکنان ما را خسته کرده است. بازیکنان ما پاس های ساده ای به حریف داده اند ، زیرا آنها از نظر روحی ، روحی و جسمی ضعیف هستند.

بیشتر بخوانید  اسیدپاشی روی پلیس / ماجرا چه بود؟

هورامگا در پاسخ به این سال که آیا کادر فنی آلومینیوم به کار خود ادامه می دهد ، گفت: بهتر است در این باره از مدیر اجرایی باشگاه سال کنید.

لیگ برتر فوتبال مدعیان قهرمانی و جنگ برای بقا را به هفته گذشته / قهرمانی قهرمانی با دو جام در روز جمعه در تهران + جدول و برنامه هفته گذشته منتقل کردند

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید