خدمت به نظام اسلامی تلاشی است برای زمینه سازی برای ظهور آن


خدمت به نظام اسلامی تلاشی است برای زمینه سازی برای ظهور آن

ایسنا / قم سخنگوی مقام معظم رهبری در استان قم خدمت به نظام اسلامی را ارزشمند خواند و گفت: هر چقدر هم که به نظام خدمت کنیم در واقع زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرده ایم.

آیت الله سید محمد ساعدی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محسن اجای رئیس قوه قضاییه که در حرم حرم امام معصومه (س) برگزار شد ، بابیان اینکه اوضاع با توجه به رسیدگی به حوادث سیاسی اخیر: آنها حضرت موسی را گرامی می دارند و دعایی می کنند که این دعا پیام مهمی برای ما دارد و نشان می دهد که او نگران انحراف است و نمی بیند که متقیان از بین می روند. او هرچه در توان داشت انجام داد ، اما سرانجام مردم آمدند. به سامری برگردید.
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) به ملتی خیانت کرد که این ملت امروز و در عصر غیبت امام می تواند در جهان تأثیرگذار باشد ، برافراشتن پرچم امام بسیار مهم است.
نگهبان حرم امام معصومه (س) گفت: خطوط و جریاناتی که پس از پیروزی انقلاب در صحنه ظاهر شدند و سهم می خواستند باید بدانند که آنها در روز قیامت مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.
وی خدمت به نظام اسلامی را ارزشمند خواند و افزود: هر چقدر هم که به نظام خدمت کنیم در واقع زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرده ایم.

بیشتر بخوانید  با خوردن ماهی سالمون این بیماری را درمان کنید

دیدگاهتان را بنویسید