خدمات کلینیک دامپزشکی چیست؟



آنچه دیگران می خوانند:

وظیفه دامپزشک چیست؟

چه زمانی دامپزشک او در حال تکمیل مدرک و دکترای چهار ساله در دامپزشکی یا DVM است کلینیک دامپزشکی، دست به کار شوید. برخی از دامپزشکان منحصراً روی حیوانات بزرگ یا کوچک کار می کنند، در حالی که برخی دیگر به اندازه حیوانات اهمیت نمی دهند.

خدمات کلینیک دامپزشکی

یکی دامپزشک این کارشناس بر اهمیت بررسی سالانه تاکید می کند. معاینه کامل و مراقبت های پیشگیرانه می تواند به کاهش مشکلات جدی کمک کند. طیف گسترده ای از خدمات، در یک کلینیک دامپزشکیاین پیشنهاد می کند که حیوان خانگی شما احساس بهتری داشته باشد. در سایت PiJoo به دنبال لیستی از کلینیک های دامپزشکی در شهرهای مختلف بگردید، مانند دامپزشک در شیراز و شهرهای دیگر ایران همگی در جو فهرست شده اند.

خدمات پزشکی و جراحی

1. خدمات تشخیصی و درمانی: الف کلینیک دامپزشکیمجهز به خدمات تشخیصی و درمانی برای مراقبت کامل از حیوانات خانگی شما از جمله اتاق های آزمایشگاهی کامل در منزل.

2. خدمات جراحی: در یک درمانگاه مجهز و معتبر، طیف وسیعی از روش های جراحی مانند ترمیم شکستگی و همچنین عملیات معمولی مانند عقیم سازی انجام می شود.

3. بیهوشی: درمانگاه دامپزشکان ملزم به استفاده از ایمن ترین بیهوشی های موجود هستند. با استفاده از تجهیزات پیشرفته که شامل: پالس اکسیمتری، الکتروکاردیوگرام، علائم حیاتی حیوان خانگی در تمام مراحل بیهوشی کنترل می شود.

بیشتر بخوانید  این باغ وحش به جشنواره بین المللی FERFILM Kosovo می رود

2c6d3bea-3cb5-40a6-9a30-4933862ea04a

حیوان خانگی

4. داخلی: در یک کلینیک دامپزشکیروش های تشخیصی کامل شامل آزمایش خون، قابلیت های آندوسکوپی و سونوگرافی ارائه می شود. همچنین در صورت لزوم با متخصصان سراسر کشور مشورت کنید.

5. خدمات رادیولوژیکی درمانگاهتجهیزات دیجیتال اشعه ایکس در رادیوگرافی با کیفیت بالا ارائه می شود که به تشخیص سریع بسیاری از اختلالات کمک می کند.

6. خدمات الکتروکاردیوگرافی: سایر خدمات یک درمانگاه معتبر و حرفه ای، ارائه خدمات ECG کامپیوتری در محل و همچنین مشاوره متخصص قلب.

7. دندانپزشکی: خدمات دندانپزشکی یک درمانگاهاین شامل تمیز کردن و صیقل دادن دندان ها، اشعه ایکس، کشیدن دندان و جراحی دهان است.

8. آزمایشگاه: فضاهای آزمایشگاهی سرپوشیده یک درمانگاه شامل: شیمی سرم، هماتولوژی، سرولوژی، تجزیه و تحلیل ادرار، سیتولوژی و آزمایش انگل. از آزمایشگاه های دامپزشکی تجاری نیز برای تشخیص و مشاوره تخصصی استفاده می شود.

9. داروخانه: یک درمانگاه مجهز به موجودی کاملی از داروها، ویتامین ها، شامپوها، محصولات کنترل کک و کنه و داروهای پیشگیری از کرم قلب برای رفع نیازهای حیوان خانگی شما. همچنین مجموعه کاملی از رژیم های غذایی را ارائه دهید.

کلینیک های دامپزشکی تهران کرج نیز در سایت درج شده است که می توانید لیست کامل آنها را در سایت بیابید.

خدمات رفتاری و تغذیه

1. نکات تغذیه ای: یک دامپزشک باید در مورد نیازهای غذایی حیوان خانگی شما برای هر مرحله از زندگی، از جمله نیازهای تغذیه ای برای رشد، حفظ وزن و عملکرد، توصیه ها و پیشنهاداتی ارائه دهد.

2. مشاوره رفتاری: یک دامپزشک یک متخصص باید مشکلاتی مانند پارس کردن بیش از حد، جویدن، اسپری کردن، خراشیدن، حفاری، کثیفی خانه و پرخاشگری را توصیه کند.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

3. حمام و نظافت: خدمات حمام و نظافت به صورت یکجا درمانگاه در دسترس. همچنین معمولاً یک آرایشگاه برای تمام نیازهای زیبایی حیوان خانگی شما در دسترس است.

در یک درمانگاه معتبر، خدمات پزشکی 24 ساعته ارائه می شود. در این درمانگاه همه کارکنان از حیوانات خانگی شما مراقبت می کنند. سایت جو می تواند شما را پیدا کند کلینیک دامپزشکی در شهرهای مختلف مانند کلینیک دامپزشکی اهواز و کمک.

***

این مقاله یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید